انجام بیش از ۳ هزار مورد پایش نمونه‌های میکروبیولوژی از آب کلان‌شهر اهواز

مدیر آبفا اهواز از انجام بیش از ۳ هزار مورد پایش نمونه‌های میکروبیولوژی از آب در نیمه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، افشین حاتمی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته به منظور ارتقای شاخص‌های کیفی آب در صنعت آبفا اهواز گفت: در شش ماه نخست سال جاری بیش از ٣٠٠٠ مورد آزمون میکروبیولوژی از آب تولیدی انجام شده است.
مدیر صنعت آبفا کلان‌شهر اهواز افزود: یکی از رسالت‌های مهم شرکت‌های آب و فاضلاب تولید و توزیع آب آشامیدنی با رعایت استانداردهای کیفی است که در این راستا همکاران ما در مرکز پایش و نظارت برکیفیت آب و فاضلاب به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند که این امر به صورت کاملا مکانیزه و علمی محقق شود.
وی در تشریح تعداد آزمون‌های انجام شده اظهار داشت: به صورت دقیق در شش ماه نخست سال جاری ٣٠۵١ آزمایش میکروبیولوژی انجام شده که آزمون شاخص کلیفرم‌های گرماپای در ١۴٨۵ نمونه و آزمون شاخص باکتری‌های هتروتروف (HPC) در ١۵۶۶ نمونه توسط کارشناسان آزمایشگاه میکروبیولوژی آزمایشگاه مرکزی آب اهواز صورت گرفته است.
حاتمی ادامه داد: آب آشامیدنی تولید شده در تصفیه‌خانه‌های آبرسانی، روزانه به صورت مشترک توسط کارشناسان آبفا و مراکز بهداشت شرق و غرب اهواز پایش می‌شود که این پایش از توزیع آب شرب بدون شاخص های کیفی استاندارد به شهروندان جلوگیری می‌کند.
مدیر آبفا اهواز در پایان با بیان اینکه کارکنان صنعت آبفا کلان‌شهر اهواز و شهرهای تابعه با تمام توان خود در تلاش‌اند تا آب آشامیدنی سالم و بهداشتی را در اختیار شهروندان عزیز قرار بدهند، گفت: این تعداد نمونه‌برداری انجام شده مُهر تاییدی بر بخشی از تلاش های صورت گرفته در آبفا اهواز است.
گفتنی است، آزمایشگاه مرکزی صنعت آبفا اهواز دارای گواهینامه ایزو ١٧٠٢۵ می‌باشد که این گواهی سندی مبنی بر توانمندی کارشناسان آزمایشگاه، کنترل و دقت بالای تجهیزات آزمایشگاهی و صحت نتایج است.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۲/۰۷/۰۳
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۲ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).