مدت زمان رسیدگی به حوادث شبکه توزیع آب کاهش یافت

معاون بهره‌برداری و توسعه آب از کاهش مدت زمان رسیدگی به حوادث و اتفاقات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، سید داود حسینی گفت: با اقدامات صورت گرفته و برنامه‌ریزی انجام شده و به منظور رفاه حال شهروندان، مدت زمان رسیدگی به حوادث شبکه توزیع آب کاهش یافت.
وی افزود: میانگین مدت زمان رسیدگی به حوادث، از زمان اعلام مرکز ارتباط مردمی ١٢٢ به مدیریت شبکه توزیع آب تا اتمام و رسیدگی به آن حادثه به ٣ ساعت و ١٥ دقيقه کاهش یافته است.
سید داود حسینی در تشریح جزئیات این اقدامات بیان کرد: با هدف افزایش سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان گرامی در زمینه رسیدگی به حوادث، می‌توان به اقداماتی همچون تجهیز اکیپ‌های تعمیرات و نگهداری و همچنین افزایش تعداد خطوط تلفنی مرکز ارتباط مردمی ١٢٢ اشاره کرد.
وی در ادامه اظهار داشت: کاهش مدت زمان رسیدگی به حوادث موجب جلوگیری از هدر رفت آب، پایداری و توزیع عادلانه آب در شبکه‌های توزیع و پیشگیری از آلودگی‌های ثانویه می‌شود.
معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفا اهواز در پايان از شهروندان گرامی خواست که هرگونه شکستگی شبکه توزیع را به اطلاع مرکز ارتباط مردمی ١٢٢ برسانند.

حوزه خبر: 
معاونت بهره برداري و توسعه آب
تاریخ خبر: 
۱۴۰۲/۰۶/۲۹
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۸ + ۶ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).