دکتر حاتمی: تعمیر بیش از یک هزار مورد شکستگی شبکه توزیع و انشعابات آب در شهرستان‌های تابعه کلان‌شهر اهواز

مدیر آبفا اهواز از تعمیر بیش از یک هزار مورد شکستگی شبکه و انشعابات آب در شهرستان‌های باوی و حمیدیه در پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، افشین حاتمی گفت: در راستای تولید و توزیع آب آشامیدنی پایدار در کلان‌شهر اهواز و سایر شهرستان‌های تابعه، تعداد یک هزار و ٣۴٠ مورد شکستگی شبکه و انشعاب در دو شهرستان باوی و حمیدیه تعمیر شد.
مدیر صنعت آبفا کلان‌شهر اهواز با بیان اینکه تعداد ٨٨٠ مورد از این شکستگی ها مربوط به شهرستان‌ باوی و ۴۶٠ مورد مربوط به شهرستان حمیدیه می‌باشد، گفت: به صورت تجمیعی تعداد تعمیرات انجام شده بر روی شبکه توزیع و انشعابات آب در دو شهرستان ذکر شده به ترتیب ٩٢٢ و ۴١٨ مورد بوده است.

وی در پایان یاد آور شد: تعمیر به موقع شکستگی‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توان به پایداری آبرسانی و افزایش شاخص کمی و کیفی آب اشاره کرد.
گفتنی است، صنعت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز به منظور مقابله با تنش آبی، اقدام به موقع و سریع در شناسایی و تعمیر شکستگی‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۶ + ۶ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).