تشكیل " كمیته راهبردی اقتصاد مقاومتی " شركت آب و فاضلاب اهواز

در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی انجام شد:

درراستای اجرای فرامین وسیاست های اقتصاد مقاومتی واجرایی نمودن شعار سال ۱۳۹۵ مبنی بر "اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل " وبمنظوراقتصادی اداره نمودن فعالیت های شرکت آب و فاضلاب اهواز در بخش های مختلف، کمیته راهبردی اقتصاد مقاومتی به ریاست مدیرعامل شرکت واعضای کمیته برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، دراین جلسه سندنظام یکپارچه پیشبرد وپایش اقتصادمقاومتی (اقدام وعمل) در قالب ۱۰ محورمورد بررسی ،تاییدو برای اجرا به حوزه های ستادی و ادارات آب و فاضلاب شهرهای تابعه ابلاغ شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب اهواز ضمن تشریح برنامه عملیاتی شرکت در راستای اقتصاد مقاومتی گفت: بمنظور اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و با توجه به اینکه صرفه جویی در منابع یکی از مهم ترین راهکارهای موثر در عرصه های اقتصادی محسوب می شود و آب نیز یکی از منابع مهم در عرصه ی اقتصاد است ، جلسات کارشناسی اقتصاد مقاومتی با حضور اعضاء شورای معاونان شرکت برگزار شد که حاصل آن تدوین سند برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی است که به معاونت ها و مدیریت های ستادی و امورات و ادارات آب و فاضلاب شهرهای تابعه جهت اجرا ابلاغ گردید.

مهندس براتی در ادامه افزود: هدف از تدوین برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی شرکت آب و فاضلاب اهوازساماندهی وبومی سازی مولفه های راهبردی اقتصاد مقاومتی در چارچوب سیاستهای کلان وبرنامه های ابلاغی وزارت نیرو بوده که ناظر بر  برنامه ریزی و هدف گذاری جهت اقتصادی اداره نمودن کلیه فعالیتهای شرکت در بخشهای مختلف است به طوری که منجر به بهبودروند ارائه خدمات به مشترکین و ذینفعان گردد.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۵/۰۳/۱۸
برچسب‌های خبر: 
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۵ + ۴ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).