تعویض شبکه توزیع آب خیابان ١٣ شرقی کیانپارس

شبکه توزیع آب آشامیدنی خیابان ١٣ شرقی کیانپارس بر اثر شکستگی‌های متعدد تعویض شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، سید داود حسینی با بیان این مطلب گفت: تعداد شکستگی‌های شبکه توزیع آب در این خیابان افزایش یافته بود که عمدتاً این شکستگی‌ها بر اثر فعالیت ماشین‌آلات حفاری به وجود آمده‌اند. وی یادآور شد: طی روزهای اخیر اکیپ‌های عملیاتی شبکه توزیع بارها در محل حاضر و شکستگی‌های به وجود آمده را با نصب کمربند استیل اصلاح و تعمیر می‌کردند.

معاونت بهره‌برداری آب آبفا اهواز ادامه داد: افزایش تعداد شکستگی‌ها و نصب کمربندهای استیل متعدد بر روی شبکه توزیع آب یک خیابان اگرچه از هدر رفت آب جلوگیری می‌کند اما مقرون به صرفه نمی‌باشد، لذا شبکه آب خیابان یاد شده مورد اصلاح و تعویض قرار گرفت.

حسینی با بیان اینکه گزارش‌های دریافتی از افت فشار و بعضا کاهش کیفیت آب آشامیدنی ساکنین این منطقه خبر می‌داد، گفت: هدر رفت آب، افت فشار و کیفیت آب آشامیدنی شهروندان اهوازی مهمترین اولویت در خدمت‌رسانی مجموعه آبفا اهواز بوده و همواره در کوتاه‌ترین زمان سعی شده مشکلات به وجود آمده در این زمینه مرتفع شوند.

حوزه خبر: 
معاونت بهره برداري و توسعه آب
تاریخ خبر: 
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۷ + ۷ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).