دوره آموزشی اصول بیمه برگزار شد

دوره آموزشی اصول بیمه برای تعدادی از کارکنان صنعت آبفا کلان‌شهر اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، بهزاد جوام گفت: این دوره آموزشی با هدف آگاهی هر چه بیشتر همکاران از مسائل روز بیمه، طی روزهای ۹ و ۱۰ خرداد ماه از ساعت ۸ الی ۱۳ در آموزشکده صنعت آب و برق و با تدریس دکتر قنواتی، ریاست محترم بیمه تأمین اجتماعی شعبه شماره یک اهواز برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی در بیان اهمیت این دوره تصریح کرد: یکی از راه‌هایی که بشر در طول تاریخ برای مقابله با حوادث و رخدادهای ناخواسته ابداع کرده، بیمه است. پیچیدگی زندگی در جامعه امروزی و وجود مخاطرات گوناگون در این جوامع، بیمه را تبدیل به یکی از ضروریات زندگی نموده که می‌تواند امنیت و آسایش خاطر را افزایش داده و حتی در میزان امید به زندگی افراد نیز تأثیر مستقیم داشته باشد.

وی افزود: در این دوره آموزشی، سرفصل‌های «انواع عقد بیمه، چگونگی پایان قراردادهای بیمه، اصول حاکم بر قراردادها، ریسک‌های بیمه‌ای، مفهوم خطر در بیمه، تفسیر بیمه‌نامه، وظایف و تعهدات بیمه‌گذار و بیمه‌گر» تشریح شد.

حوزه خبر: 
دفتر معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی
تاریخ خبر: 
۱۴۰۲/۰۳/۱۳
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۴ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).