بازدید کمیته کارشناسی گروه ملی صنعتی فولاد از تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز

کمیته کارشناسی گروه ملی صنعتی فولاد در راستای آشنایی با روش‌های پیشرفته و نوین تصفیه فاضلاب از تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، کمیته کارشناسی گروه ملی صنعتی فولاد در راستای آشنایی با روش‌های پیشرفته و نوین تصفیه فاضلاب از تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز به عنوان بزرگترین تصفیه‌خانه فاضلاب خاورمیانه بازدید کرد.

این بازدید با حضور مدیران و کارشناسان دفاتر بهداشت و محیط زیست، آزمایشگاه کنترل کیفیت، ابزار دقیق و آبرسانی و برق و انرژی در تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز انجام شد.  

بر اساس این گزارش، روند بازدید و بررسی کیفیت فرآیند تصفیه‌خانه فاضلاب غرب اهواز نیز به منظور تدوین قرارداد استفاده مجدد از پساب این تصفیه‌خانه برای آبیاری فضای سبز کارخانه فولاد (فاز اول اجرا) و واحدهای فرآیندی تولید فولاد (فاز نهایی) با پیش‌بینی ظرفیت ٢٠ هزار مترمکعب در شبانه‌روز به انجام رسیده است.

گفتنی است، این تصفیه‌خانه از فرآیند SBR پیشرفته و جریان پیوسته برای تصفیه فاضلاب جمعیتی بالغ بر ۵٠٠ هزار نفر طراحی شده است و ظرفیت آن ١١٢ هزار متر مکعب در طول شبانه روز است.

حوزه خبر: 
معاونت بهره برداري و توسعه فاضلاب
تاریخ خبر: 
۱۴۰۲/۰۳/۰۷
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۷ + ۹ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).