شناسایی و تبدیل بیش از ١٢ هزار فقره انشعاب آب غیر مجاز به مجاز در سال ١۴٠١

در سال ۱۴۰۱، ۱۲ هزار فقره انشعاب غیرمجاز به مجاز تبدیل شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، مسعود زنگنه گفت: در سال گذشته با تلاش‌های صورت گرفته توسط معاونت مشترکین آبفا اهواز بیش از ١٢ هزار فقره انشعاب آب غیر مجاز در کلان‌شهر اهواز و ادارات تابعه شناسایی و تبدیل به مجاز شد.

معاون خدمات و درآمد امور مشترکین آبفا اهواز ادامه داد: در راستای نهضت جمع‌آوری انشعابات غیر مجاز علاوه بر این اقدامات نیز شناسایی تخلفات دستکاری کنتور نیز در دستور کار قرار گرفت و در این ارتباط بیش از یک هزار فقره شناسایی و اعمال قانون گردید.

زنگنه در تشریح تسهیلات سال گذشته در زمینه واگذاری انشعاب آب افزود: در سال ۱۴۰۱ طرح تخفیف حقوق اشتراکی و تسهیلات ویژه مناطق محروم و همچنین طرح حمایت از جوانی جمعیت و خانواده را داشتيم که با استقبال خوب شهروندان شریف مواجه شدیم.

وی در پایان افزود: یکی از مهم‌ترین پیامدهای جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز جلوگیری از آلودگی شبکه‌های آبرسانی و ثبات در پایداری آب آشامیدنی شبکه‌های شهری است، بر همین اساس از شهروندان محترم تقاضا می‌شود از مسیرهای قانونی اعلام شده اقدام به دریافت انشعاب آب مجاز کنند.

حوزه خبر: 
دفتر معاونت خدمات مشترکین و درآمد
تاریخ خبر: 
۱۴۰۲/۰۱/۱۵
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۳ + ۱۲ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).