عملیات جا‌بجایی خط انتقال آب اراضی ١۶٨٠ واحدی سپیدار اجرا شد

عملیات جابجایی خط انتقال آب اراضی ١۶٨٠ واحدی سپیدار در راستای تامین آب آشامیدنی پایدار ساکنین منازل ۳۰۰ دستگاه صنایع فولاد و بخشی از منطقه سپیدار انجام شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، سید داود حسینی با بیان این مطلب افزود: عملیات جابجایی این خط انتقال به منظور رعایت حریم قانونی از پروژه ۱۶۸۰ واحدی بنیاد مسکن و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی به اجرا درآمد.

معاون بهره‌برداری آب آبفا کلان‌شهر اهواز افزود: طول این خط انتقال ۹۰۰ متر بوده که با توجه به قطر ۵۰۰ میلیمتری لوله در کوتاه‌ترین زمان و با تلاش مضاعف کارکنان تلاشگر آبفا کلان‌شهر اهواز در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

حسینی یادآور شد: اجرای پروژه‌های ساختمانی در حریم خطوط انتقال اصلی موجب فرسودگی این تأسیسات شده بود و ممکن بود با خطرات و عواقب جبران ناپذیری همراه باشد.

حوزه خبر: 
معاونت بهره برداري و توسعه آب
تاریخ خبر: 
۱۴۰۱/۱۲/۰۱
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۰ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

  • Notice: Undefined offset: 1 در theme_print_url_list()‎ (خط ۳۵۷ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/print/print.pages.inc).
  • Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).