با حضور در گلزار شهدای بهشت‌آباد اهواز صورت گرفت؛ تجدید میثاق جمعی از مدیران و کارکنان آبفا اهواز با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی

جمعی از مدیران و کارکنان آبفا کلان‌شهر اهواز با حضور در گلزار شهدای بهشت‌آباد و مزار سردار شهید علی هاشمی به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، سیدکریم موسوی‌زاده، مدیر امور ایثارگران، مهران آرا، مدیر حراست و امور محرمانه، رضا فاضلی، سرپرست امور انبارها و جمعی دیگر از مدیران و کارکنان آبفا کلان‌شهر اهواز با حضور در گلزار شهدای بهشت‌آباد، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در جوار مزار سردار شهید علی هاشمی برگزار می‌شد، شرکت کردند.

پس از پایان مراسم، سیدکریم موسوی‌زاده، مدیر امور ایثارگران آبفا اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: امروز به همراه تعدادی از همکاران و به نمایندگی از کارکنان صنعت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز پس از زیارت مزار شهدای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های ایشان در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر که در جوار مزار سردار شهید علی هاشمی برگزار شد، حضور یافتیم.

وی با بیان لزوم پاسداشت هرچه بیشتر شهیدان و ایثارگران خاطرنشان کرد: بهترین راه تکریم شهیدان و ایثارگران که از جانِ گران‌مایه‌ی خود در راه اعتلای ایران اسلامی گذشتند، خدمتِ شبانه‌روزی و مخلصانه به مردم است که الحمدلله صنعت آب و فاضلاب اهواز در این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.          

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۲ + ۲ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).