با حضور مميزان شركت مهندسی آبفا كشور: برگزاری ممیزی نهایی دوره دوم استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ در آزمايشگاه مرکزی آب اهواز

افتتاحیه ممیزی نهایی دوره دوم استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي آبفا اهواز افتتاحیه ممیزی نهایی دوره دوم استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ برگزار شد. اين دوره از الزامات کلی جهت احراز صلاحیت انجام آزمون‌ها، کالیبراسیون و نمونه‌برداری است كه با حضور ممیزان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در محل آزمایشگاه مرکزی آب اهواز برگزار شد.

خانم مهندس اخلاقی مدیر پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب با اشاره به اهمیت استاندارد و دريافت ایزو گفت: آزمایشگاه مرکزی آب اهواز اولین آزمایشگاه در شهر اهواز می‌باشد که از سال ۱۳۹۶ با تلاش‌های شبانه‌روزی و همراهی مستمر همکاران آزمایشگاه مرکزی، موفق به دريافت این گواهینامه شده است.

گفتني است ممیزان شرکت مهندسي آبفا كشور، مهندس دهداری و خانم مهندس ملایی ضمن تقدیر از مدیریت و پرسنل شرکت آب و فاضلاب اهواز به تشریح نحوه ممیزی پرداخته و به صورت عملی و تئوری به بررسي و تشريح قسمت‌های مختلف آزمایشگاه اعم از فیزیکی و شيميايي، باکتریولوژی و نمونه برداری‌پرداختند.

همچنين پس از برگزاري ٤٨ ساعت دوره مميزي آيين اختتامیه در دفتر دکتر حاتمی، مدیر آبفا اهواز و با حضور مهندس حسونی‌زاده، معاون بهره‌برداری و توسعه آب و مهندس جوام، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی و کلیه عوامل ممیزی برگزار شد.

گفتني است آقای مهندس دهداری و خانم مهندس ملایی از تلاش پرسنل آزمایشگاه مجموعه آبفا كلان‌شهر اهواز بدليل سپري كردن موفقیت آميز مراحل دريافت و تمدید گواهینامه استاندارد ISO 17025 تقدير بعمل آوردند.

همچنين پس از ارائه بخشی از اسناد مربوط به تضمین کیفیت، گواهی استاندارد فوق ارسال خواهد شد.

حوزه خبر: 
معاونت بهره برداري و توسعه آب
تاریخ خبر: 
۱۴۰۱/۰۶/۰۲
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۶ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).