اتمام پروژه اصلاح خط فاضلاب خیابان شهید پورابراهیمی

پروژه اصلاح خط فاضلاب خیابان شهید پورابراهیمی به سمت بازارچه صدف آخرآسفالت به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، دوشنبه، ۱۴۰۱/۵/۳۱، پروژه اصلاح ۱۲۰ متر از خط فاضلاب خیابان شهید پورابراهیمی به سمت بازارچه صدف آخرآسفالت پس از ۹ روز به نقطه پایان رسید.

این پروژه با بکارگیری لوله ۴۰۰م.م پلی‌اتیلن دوجداره در عمق متوسط ۲ متر اجرایی شده است.

بر اساس این گزارش، ریزش خط قدیمی -آزبست فلزی- منجر به پس‌زدگی شبکه فاضلاب شده بود و پیش‌بینی می‌شود با اصلاح و تعویض آن، دفع فاضلاب منطقه به حالت عادی بازمی‌گردد.

این گزارش می‌افزاید، بازارچه صدف آخرآسفالت، یکی از قدیمی‌ترین و پُرترددترین بازارچه‌های محلی شهر اهواز است و ورود ضایعات میوه، سبزیجات، مرغ و ماهی و ... به درون شبکه فاضلاب باعث گرفتگی این خیابان و خیابان‌های اطراف می‌شود. متاسفانه علی‌رغم تذکر و هشدار به کسبه، هم‌اکنون ماهی‌فروش‌های نبش خیابان پورابراهیمی ضایعات خود را در شبکه فاضلاب می‌ریزند و اگر این رویه اصلاح نگردد پس از چند ماه خط جدید نیز دچار گرفتگی می‌شود و پس‌زدگی فاضلاب زندگی عادی شهروندان را مختل می‌کند.

از مردم و به خصوص کسبه‌ی بازار انتظار می‌رود از انداختن اشیاء پلاستیکی، فلزی و ضایعات میوه، مرغ و ماهی به منهول‌های فاضلاب سطح شهر به ویژه بازارچه‌ها، خودداری کنند و یاری‌گر صنعت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز در حفظ و نگهداری شبکه و خطوط فاضلاب باشند.

حوزه خبر: 
معاونت بهره برداري و توسعه فاضلاب
تاریخ خبر: 
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۱۷ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).