بازدید شبانه دکتر حاتمی از تأسیسات آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز

افشین حاتمی، مدیر آبفا اهواز به منظور بررسی وضعیت مقابله با بحران احتمالی ناشی از پدیده مونسون از تأسیسات آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، دکتر افشین حاتمی، مدیر آبفا اهواز برای بررسی میزان آمادگی مقابله با بحران احتمالی از تأسیسات آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز بازدید کرد. وی در این بازدید شبانه، آخرین وضعیت آمادگی تأسیسات را مورد ارزیابی قرار داد و برای ارتقا سطح ایمن‌سازی و قابلیت تجهیزات، دستوراتی را صادر کرد.

در حاشیه بازدید، دکتر حاتمی به خبرنگار ما گفت: با توجه به پیش‌بینی و هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی مبنی بر بروز پدیده مونسون و احتمال طوفان و رگبار پراکنده در سطح کلان‌شهر اهواز و شهرستان‌های باوی، حمیدیه و کارون کلیه همکاران شاغل در حوزه های بهره‌برداری و عملیاتی آب و فاضلاب؛ تصفیه‌خانه‌ها و حوزه‌های پشتیبانی، آمادگی کامل در مواجهه با شرایط و خسارات احتمالی پس از بروز این پدیده را دارند.

مدیر صنعت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز خاطرنشان کرد: معاونین و مدیران محترم‌ کلیه واحدهای مرتبط با شرایط بحرانی ضمن هماهنگی کامل با نیروهای زیر مجموعه خود به منظورکنترل شرایط ناشی از بحران در هماهنگی کامل با دفتر مدیریت بحران؛ گزارشی از اقدامات انجام شده پیش از وقوع پدیده، حین و پیش بینی اقدامات پس از آن را ارائه نمودند.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۲ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).