با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در کلان‌شهر اهواز صورت گرفت: بازدید از تصفیه‌خانه‌های گلستان و کوت عبدالله، شهرهای شیبان و حمیدیه، مناطق کوت نواصر و علی‌آباد و روستاهای دغاغله و الباجی

دکتر اتابک جعفری‌لور، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تصفیه‌خانه‌های گلستان و کوت عبدالله، شهرهای شیبان و حمیدیه، مناطق کوت نواصر و علی‌آباد و روستاهای دغاغله و الباجی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، دکتر اتابک جعفری‌لور به همراه محمدرضا کرمی‌نژاد، مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان، افشین حاتمی، مدیر آبفا اهواز، مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونان و مدیران از تصفیه‌خانه‌های گلستان و کوت عبدالله، شهرهای شیبان و حمیدیه، مناطق کوت نواصر و علی‌آباد و روستاهای دغاغله و الباجی بازدید کرد.

در این بازدید، دکتر جعفری‌لور ضمن تشکر از به سرانجام رسیدن پروژه‌های راهبردی گفت: می‌بایست اجرای پروژه‌ها سرعت بگیرد تا شاهد رفع مشکل فاضلاب کلان‌شهر اهواز باشیم.

دکتر کرمی‌نژاد، مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان ضمن خیر مقدم به دکتر جعفری‌لور با ارائه گزارشی از پروژه‌های انجام شده و در دست اجرا گفت: تمام تلاش بنده و یکایک همکارانم بر این بوده که سطح خدمات‌رسانی به مردم ارتقا یابد و مشکلات آب‌رسانی و دفع فاضلاب شهری برای همیشه حل شود.

دکتر حاتمی، مدیر آبفا کلان‌شهر اهواز پس از خوش‌آمدگویی به دکتر جعفری‌لور با بیان تلاش‌های صورت گرفته مجموعه آبفا اهواز در راستای کاهش آلام مردم در فصل بارندگی گفت: می‌توان گفت در تمام نقاط کلان‌شهر اهواز پروژه‌های مختلفی به مرحله اجرا رسیده‌اند و برای بهبود آب‌رسانی به دوردست‌ترین روستاها و بهبود دفع فاضلاب در اهواز و سایر ادارات تابعه از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نخواهیم بود.

پس از پایان بازدید، دکتر جعفری‌لور به خبرنگار ما گفت: واقعا جبهه‌های کاری در استان خوزستان وسعت یافته و شاهد جهش مثبتی در اجرای پروژه‌ها هستیم که جا دارد از تلاش‌های مدیرعامل شرکت آبفا استان و تمامی همکاران ایشان تشکر و قدردانی کنم.

وی افزود: بازدید خوبی از منطقه کوت نواصر و تصفیه‌خانه کوت عبدالله داشتیم، الحمدلله کارهای خوبی صورت گرفته و برای حل مشکلات و رفع موانع، مصوبات مهمی داشتیم.

دکتر جعفری‌لور با اشاره به بازدید امروز از شهرستان حمیدیه و روستاهای آن گفت: با اتصال آب خط غدیر به تصفیه‌خانه خسرج(روستای ضعیف) مشکل ناپایداری تأمین آب آشامیدنی برای ۱۸ روستای مسیر خسرج و حلاف شیخ زهراب با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر مرتفع می‌شود.

وی با بیان بهره‌مندی روستاهای شبیشه و ۱۱ روستای مسیر  از آب طرح غدیر، اظهار کرد: تا چند روز آینده آب شهر حمیدیه نیز به صورت کامل از آب طرح غدیر تأمین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور درباره بازدید از شهر شیبان گفت:‌ کارهای مفیدی به انجام رسیده و برای غلبه بر چالش‌ها و کمبودها، به ویژه در مواجه با تنش آبی سال جاری، تصمیماتی گرفته شد که إن‌شاءالله به مرحله اجرا خواهند رسید.

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۰ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).