با حضور نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی؛ نشست بررسی وضعیت آب شرب شهر و روستاهای شهرستان باوی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، پنج‌شنبه، ۱۴۰۱/۴/۲، سیدکریم حسینی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا کرمی‌نژاد، مدیر شرکت آبفا خوزستان، افشین حاتمی، مدیر آبفا کلانشهر اهواز،  سعیداوی، معاون فرماندار شهرستان باوی، تنی چند از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیدکریم موسوی‌زاده، مدیر آبفا باوی با حضور در چند نقطه شهرستان باوی ضمن دیدار صمیمانه با مردم و شنیدن مشکلات از زبان آن‌ها، به بررسی چالش‌های آب و فاضلاب شهرستان پرداختند.

در نشستی که در مسجد روستای زرگان بیت‌محارب با حضور اهالی و اعضای شورای اسلامی روستا برگزار شد، به فرسودگی شبکه و ناکافی بودن فشار شبکه اب در برخی نقاط روستا اشاره و مقرر شد در اسرع وقت، پیمانکاری برای اصلاح و توسعه شبکه مشخص  و پروژه هر چه زودتر آغاز شود. دکتر کرمی‌نژاد قول مساعد داد که با تأمین یک دستگاه الکتروپمپ ۱۱ کیلووات و نصب و راه‌اندازی آن در ابتدای روستا، مشکل افت فشار آب‌ برطرف گردد.

در ادامه، مسئولین از شبکه فاضلاب شهر ملاثانی بازدید کرده و برای سرعت بخشیدن به عملیات لایروبی و رفع انسداد شبکه فاضلاب مقرر شد، ۳ روز در هفته، یک دستگاه کامیون دو منظوره( جنتکس) به شهر ملاثانی اعزام شود. همچنین برای توسعه شبکه فاضلاب کوی قدس شهر ملاثانی به طول ۹ کیلومتر، تصمیم گرفته شد که در اسرع وقت پیمانکار مورد نظر شناسایی و در منطقه استقرار یابد.

سپس در  بازدید از کوی ابوذر -ندافیه- و رسیدگی به مشکل شکستگی لوله آب روبروی مدرسه امام علی«ع» دکتر کرمی‌نژاد دستور داد که این شکستگی در اسرع وقت تعمیر و مرمت شود.

در بازدید از روستای درآویزه، مقرر شد پروژه تکمیل اصلاح شبکه این روستا هر چه زودتر به پایان برسد.

در ادامه، مسئولین به غرب رودخانه کارون رفته و از مسیر لامی بخش مرکزی اهواز بازدید کردند. در این بازدید که مجتبی یوسفی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و محمد خانچی، معاون عمرانی استانداری نیز حضور داشتند، مقرر شد پروژه خط انتقال آب حدفاصل روستای دغاغله تا جاده کمربندی با استفاده از لوله پلی‌اتیلن ۱۶۰ م.م به طول ۴ کیلومتر در اسرع وقت به اجرا گذاشته شود.

در بازدید از روستای جسانیه، نسبت به تأمین لوله برای اجرای پروژه اصلاح و توسعه شبکه آب‌رسانی داخلی آن، قول مساعد داده شد.

پایان بازدید به روستای گُبیر ۲ اختصاص یافت که با توجه به افت فشار آب‌ در شبکه روستاهای آن مسیر، مقرر شد طی ۱۰ روز الکتروپمپ‌ها و تابلو برق ایستگاه روستای گُبیر ۲ نصب و وارد مدارشود تا مشکل یاد شده برطرف و شبکه آب روستا به پایداری برسد.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۸ + ۱۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).