تجدید میثاق مدیر آبفا اهواز با آرمان‌های شهدا

دکتر حاتمی با حضور در گلزار شهدای اهواز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صنعت آب و فاضلاب، با آرمان‌های شهیدان هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، سه‌شنبه، ۱۴۰۱/۳/۳۱، دکتر افشین حاتمی، مدیر آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز به همراه جمعی از کارکنان با حضور در گلزار شهدای اهواز، ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران و یاد و خاطره شهدای صنعت آب و فاضلاب، با آرمان‌های شهیدان هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

در حاشیه این مراسم، دکتر حاتمی به خبرنگار ما گفت: الحمدلله توفیق حاصل شد که در اولین روز رسمی فعالیت به عنوان سرپرست صنعت آب و فاضلاب اهواز به همراه همکاران در این مکان مقدس حضور داشته و یک‌بار دیگر با آرمان‌های والای شهیدان وطن تجدید بیعت کنیم.

وی افزود: راه ما، راه شهداست و امیدواریم رهروان شایسته‌ای بوده و همانطور که این عزیزان در راه آرمان‌های وطن از همه چیز خود گذشتند، ما هم در سنگر صنعت و خدمت به مردم، پیرو راه آن‌ها و پاسدار ارزش‌های آنان باشیم.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۷ + ۵ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).