حل مشکل افت فشار آب منطقه کوی ربیع شهرستان کارون

تا پايان خردادماه سال جاری با حفاری و کارگزاری ۲ هزار متر شبکه توزیع در منطقه کوی ربیع شهرستان کارون، مشکل افت فشار و قطعی موقت آب حل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي آبفا کلان‌شهر اهواز در حال حاضر و در فاز اول ۵۰۰ متر شبکه توزیع اجرا شده است، و تا پایان خردادماه سال جاری ۱۵۰۰ متر باقیمانده حفاری و اجرا می شود و پس از انجام مراحل آزمایش و نمونه‌گیری به بهره‌برداری خواهد رسید.

اين گزارش مي افزايد، منطقه کوی ربیع جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر را تحت پوشش دارد، لذا از ساکنین محترم این منطقه درخواست شده تا قبل از اتمام این پروژه نسبت به ارائه درخواست و تشکیل پرونده برای دریافت انشعاب مجاز اقدام کنند، چرا که واگذاری انشعاب صرفا با تشکیل پرونده در امور آبفا شهرستان کارون امکان پذیر است.

گفتني است، تا پیش از اجرای این پروژه، شبکه توزیع کارگزاری شده در این منطقه غیر استاندارد بود و منجر به  شکستگی و افت فشار می‌شد که با جايگزيني لوله‌هاي ١٠٠ ميليمتر پلي اتيلن، مشكلی در تامين آب شرب اين منطقه به لحاظ كمي و كيفي وجود نخواهد داشت.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۴ + ۲ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).