مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) در آبفا كلان‌شهر اهواز برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن خجسته میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، مراسم جشن میلاد این امام همام در آبفا كلان‌شهر اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا كلان‌شهر اهواز، مراسم میلاد با سعادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در محل نمازخانه و پيش از نماز جماعت ظهر و عصر با حضور معاونين، مديران و كاركنان آبفا اهواز برگزار شد.

در این ویژه برنامه مسئول دفتر فرهنگی صنعت آب و برق و مسئول دفتر فرهنگی و دینی وزارت نیرو در استان خوزستان به تبیین جایگاه ارزشی و معنوی امام رضا (ع) و به نقش راهبری سیره ایشان و الگوپذیری جامعه در جهت ارتقا و نیل به اهداف عالیه پرداخت.

حجت‌السلام والمسلمین نرادي با اشاره به اينكه امام علي بن موسي الرضا (ع) در جامعه نقشی بی بدیل و ارزشمند داشت گفت: رمز موفقیت و رسیدن به قله‌های پیشرفت الگوگيري از  راه و سيره اهل بيت (ع) و آن امام معصوم (ع) است.

حجت الاسلام نرادي يادآور شد: اگرچه كليه معصومين (ع) رئوف و الهام بخشند اما، علي بن موسي الرضا همواره قدمگاه متوسلين و حاجت داران بوده است و همواره جايگاهي خاص و ويژه داشته است.

وی در بخش دوم سخنرانی خود به تلاش همه جانبه مجموعه آبفا در زمان تصدی مدیریت مهندس دشتی‌زاده اشاره کرد و گفت: اگر امروز در سطح کلان‌شهر اهواز ما کمتر به مشکلاتی در زمینه آب و فاضلاب بر می‌خوریم نتیجه تلاش جمعی و جهادی این مجموعه است كه به صورت شبانه روزي و موثر در حال فعاليت و خدمت‌رساني هستند.

گفتني است در پايان اين مراسم مهندس دشتی زاده، مدير آبفا كلان‌شهر اهواز ضمن تبريك فرا رسيدن اين روز گرامي، با اشاره به آخرين اقدامات اثرگذار آبفا اهواز در بخش‌های آب و فاضلاب اهواز و ادارات تابعه از عملکرد کلیه همکاران تقدیر کرد.

حوزه خبر: 
دفتر امور فرهنگی و دینی
تاریخ خبر: 
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۵ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).