در حاشیه میز خدمت، مهندس دشتی‌زاده خبر داد: اقدامات پیشگیرانه آبفا کلان‌شهر اهواز در فصل تنش آبی

میز خدمت آبفا اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی «ره» و با حضور سعید دشتی‌زاده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا اهواز، جمعه، ۱۴۰۱/۳/۱۳، پس از ایراد خطبه‌ها و اقامه نماز جمعه توسط حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد، میز خدمت آب و فاضلاب اهواز با حضور سعید دشتی‌زاده، مدیر آبفا اهواز برگزار گردید.

مهندس دشتی‌زاده ضمن دیدار صمیمانه با مردم و شنیدن درد دل‌ها و مشکلات مطرح‌شده، برای رفع و پیگیری چالش‌ها، دستورات لازم را صادر کرد.

در حاشیه میز خدمت، مدیر آبفا اهواز ضمن تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی«ره» و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد، پیرامون فصل تنش آبی پیش‌رو به خبرنگار ما گفت: با توجه به کاهش بارندگی و پایین آمدن سطح رودخانه، فصل سختی برای تأمین آب آشامیدنی نقاط دوردست در پیش داریم و از این جهت اقدامات پیشگیرانه آبفا در اهواز و شهرستان‌های تابعه از ماه‌ها پیش آغاز شده و تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه دارد.

دشتی‌زاده ادامه داد: در حوضه‌ی کارون شرایط بهتری داریم اما در حوضه‌ی کرخه دچار مشکلاتی شده‌ایم. تدابیری اندیشیده شده است تا با حداقل مشکلات از تنش آبی عبور کنیم از جمله توسعه شبکه آب روستاهای در معرض تنش و همچنین ارتقا سطح آمادگی در زمینه آب‌رسانی سیار.

مدیر آبفا کلان‌شهر اهواز افزود: همکاران بنده در صنعت آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز و شهرستان‌های کارون، باوی و حمیدیه با بهره‌گیری از تجارب گذشته و با همه‌ی توان و ظرفیت خویش در حال اجرای وظایف محوله هستند تا تنش آبی پیش‌رو به درستی مدیریت شده و خللی در زندگی روزمره مردم ایجاد نشود.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۸ + ۹ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).