پیام مدیر آبفا کلان‌شهر اهواز به مناسبت هفته بسیج کارگری

سعید دشتی‌زاده در گرامیداشت هفته بسیج کارگری، پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آب و فاضلاب اهواز، مدیر آبفا اهواز در گرامیداشت هفته بسیج کارگری، پیامی صادر کرد. متن پیام مهندس دشتی‌زاده بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

تفکر جهادی بسیج، بر محور تفکر و اهداف حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی، تفکر ولایی و بنیادین گفتمان انقلاب است. تلاش شما بسیجیان همیشه در صحنه صنعت آب همواره متضمن روح یکپارچگی، گذشت و فرهنگ ایثار در مجموعه‌هایی از این دست بوده و خواهد بود.

شما کارگران بسیجی آبفا اهواز همواره الگویی از تلاشگری خالصانه برای معرفی در جامعه‌ اسلامی بوده‌اید، که هیچ مانعی از شوق و میزان خدمتگزاری شما به مردم نکاسته و همواره کوشیده‌اید تا کاستی ها خللی در خدمات رسانی مستمر شما ایجاد نکنند، که به حمد حق تعالی در ادامه نیز چنین خواهد بود.

بر خود لازم دانستم با قدردانی از زحمات تمامی شما کارگران بسیجی مجموعه آبفا اهواز، پنجم تا یازدهم اردی‌بهشت ماه ۱۴۰۱ را بعنوان هفته بسیج کارگری گرامی دانسته و از خداوند متعال می‌خواهم تا یاری‌مان دهد که همانند گذشته بر مدار ولایت مداری و تلاش جهادی، در جبهه‌ی خدمت رسانی به شهروندان محترم اهوازی، عزت، سربلندی و سرافرازی را نصیب‌مان گرداند.

ان شاالله

سعید دشتی‌زاده

مدیر آبفا کلان‌شهر اهواز

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۴ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).