انتصابات در معاونت امور مشترکین و درآمد آبفا اهواز

منوچهر داودی، معاون امور مشترکین و درآمد، مسئولین فرآیندهای فروش، وصول مطالبات و امور قراردادهای مناطق مختلف کلان‌شهر اهواز را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا اهواز، مهندس داودی، معاون امور مشترکین و درآمد، طی احکام جداگانه‌ای، مسئولین فرآیندهای فروش، وصول مطالبات و امور قراردادهای مناطق مختلف کلان‌شهر اهواز را منصوب کرد.

آقایان عبدالرضا محمدیان، احمد مکوندی، مسعود منجزی، تورج عسکری، اسماعیل خواجوی و احمد ساری به ترتیب به عنوان مسئولین فرآیند فروش مناطق ۱، ۲، ۳، ۶، ۸ و شهرستان کارون معرفی شدند. همچنین خانم الهام کلانتری به عنوان مسئول فرآیند فروش مشترکین بزرگ منصوب شد.

در این گزارش آمده است که آقایان محمد کلاه‌کج، مهران مردانی، ابراهیم عامری، رامین قاسمی‌زاده و امید شیخ تمبی‌وند به ترتیب به عنوان مسئولین فرآیند وصول مطالبات مناطق ۱، ۳، ۴، ۸ و شهرستان کارون منصوب شده‌اند و مسئولیت فرآیند وصول مطالبات مشترکین بزرگ به آقای افشین شالباف تحویل داده شده است.

گفتنی است که در ادامه تغییرات در معاونت امور مشترکین و درآمد، مسئولین فرآیند امور قراردادها نیز دستخوش تغییر شدند و آقای رضا رحیمی در منطقه ۲، خانم پوران بندانی در منطقه ۳، آقای شهرام وطن‌پور در منطقه ۴، آقای محمد علی‌آبادی در منطقه ۶، خانم فریبا حسن‌زاده در منطقه ۸ عهده‌دار مسئولیت مذکور شده‌اند و آقای محمد سالمی نیز به عنوان مسئول فرآیند امور قراردادها و پذیرش مشترکین بزرگ معرفی شده است.

حوزه خبر: 
دفتر معاونت خدمات مشترکین و درآمد
تاریخ خبر: 
۱۴۰۱/۰۱/۲۰
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۵ + ۶ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).