همزمان با برپايي نماز جمعه برگزار شد: حضور مدير آبفا كلان‌شهر اهواز در ميز خدمت

همزمان با برپايي نماز جمعه مدير آبفا كلان‌شهر اهواز در ميز خدمت پاسخگوی شهروندان بود.

به گزارش روابط عمومي و آموزش همگاني آبفا كلان‌شهر اهواز، ميز خدمت در راستاي ديدار چهره به چهره مردم با مديران آبفا اهواز در جهت حل مشكلات شهروندان برپا مي‌شود.

اين گزارش مي‌افزايد: حل مشكلات شهروندان اولويتي است كه همواره مورد تاكيد مجموعه آبفا اهواز بوده و در اين ديدارهاي چهره به چهره دستورات لازم صادر و به واحدهای مربوطه ارجاع داده می‌شود.

گفتني است در اين ميز خدمت، موارد غالبا در خصوص وضعیت آب و فاضلاب بود كه توسط مهندس دشتي‌زاده مدير آبفا كلان‌شهر اهواز پس از بررسي و درج دستورات لازم به وحوزه‌های مشتركين و بهره‌برداری آب و فاضلاب ارجاع داده شد.

دشتي زاده با اشاره به ضرورت برپايي ميز خدمت گفت: مردم به عنوان ولي نعمتان، مي بايست به ساده ترين شكل و بي هيچ منعي با مسوولين ديدار كرده و مسايل و مشكلات خود را بيان كنند.

مدير آبفا اهواز اظهار داشت: آبفا اهواز عليرغم مواجهه با چالش‌ها و مشكلات فراواني كه وجود دارند، از هيچ كوشش و تلاشي براي رضايتمندي شهروندان در حوزه آب و فاصلاب فروگذار نخواهد بود.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۲ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).