پرداخت حقوق و مزایای کارکنان آبفا کلانشهر اهواز به روز شد

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا اهواز، پایگاه خبری مسیر مردم در گفت‌وگویی اختصاصی با مدیر آبفا اهواز آورده است: پیش از این بارها درباره اعتراض کارکنان آبفا کلانشهر اهواز نسبت به عدم پرداخت حقوق ماهیانه ایشان نوشته بودیم. موضوعی که از سال گذشته و پس از اعمال قانون یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب خوزستان ( روستایی، شهری و کلانشهر اهواز) با ایجاد بار مالی برای مجموعه آبفا اهواز به وجود آمد و منجر به عقب افتادگی۴ماهه حقوق کارکنان شده بود.
این وضعیت با دشواری های فراوان برای کارکنان همراه بود و در نتیجه منجر به اعتراضات و تجمعات گاه و بی گاه می شد. حتی می توان اذعان داشت که این وضعیت خدمات دهی به شهر و شهروندان را نیز تحت شعاع قرار داده بود.
اما طی ۶ ماهه اخیر و با تغییرات مدیریتی موثر در آبفا اهواز شاهد همدلی و هماهنگی میان کارکنان و مدیران این مجموعه بوده ایم که باعث روند رو به بهبود در همه حوزه ها بویژه ایجاد انگیزه میان کارکنان و نحوه خدمات دهی به شهروندان شده است.
سعید دشتی زاده دغدغه اصلی خود و مجموعه مدیریتی آبفا اهواز را پرداخت به موقع حقوق کارکنان عنوان کرد و گفت: علیرغم اینکه جبران هزینه های مربوط به سرقت درب منهول های فاضلاب خیابان های سطح شهر، تعمیرات و اصلاح و بازسازی شبکه های توزیع آب همگی از درآمدهای جاری آبفا اهواز تامین شده که طی ۳ سال گذشته با افزایش تورم چندین برابر شده اند. این موارد در کنار اضافه شدن ۳۷۳ نفر نیروی آبفا روستایی سابق به مجموعه آبفا اهواز موجب عقب افتادگی حقوق ماهانه این عزیزان می شود.
وی یادآور شد: با توجه به فرسودگی تاسیسات تولید و توزیع آبرسانی کلانشهر اهواز، همچنین بهره برداری از تاسیسات قدیمی فاضلاب اهواز، هزینه های مربوط به نگهداری و راهبری این تاسیسات بسیار بالا است.
مدیر آبفا کلانشهر اهواز با اشاره به عقب افتادگی ۴ ماهه حقوق نیروهای آبفا اهواز اظهار کرد: علیرغم مشکلاتی که طی ماه های اخیر وجود داشت، با حمایت های آقای دکتر کرمی نژاد مدیرعامل محترم شرکت آبفای استان، تلاش های بی وقفه ای شد تا قبل از اتمام سال، معوقات و مطالبات با اولویت دهی به نیروهای کارگری و پیمانکاری پرداخت شود.
دشتی زاده با اعلام اینکه توجه جدی به خدمت رسانی ادارات تابعه به مردم شریف شهر و روستا گفت: در کنار همه تلاش هایی که در سطح کلانشهر اهواز صورت می گیرد، انجام تعمیرات، راهبری تاسیسات آبرسانی ادارات تابعه شامل شهرستان های حمیدیه، باوی و کارون نیز از دیگر رسالت ها و دغدغه هایی است که توسط مجموعه آبفا اهواز بشکل جدی دنبال و انجام می گیرد.
وی توضیح داد: در کنار کاهش هزینه ها، افزایش درآمدها از محل های غیر از آب بهای مشترکین و تامین اعتبارات مورد نیاز از سایر منابع قانونی علاوه بر بهبود کیفی خدمت رسانی، خوشبختانه حقوق معوق ۱۸۰۰ نیروی شاغل در آبفا اهواز تامین و پرداخت شد. به نحوی که در حال حاضر ۱۰۰ درصد کارکنان تحت پوشش شرکت های پیمانکاری(۱۵۰۰نفر) و بیش از ۴۰ درصد کارکنان رسمی تا پایان بهمن ماه حقوق و معوقات خود را دریافت کرده اند.
دشتی زاده در پایان این گفتگو تصریح کرد: تا قبل از اتمام سال، یک حقوق و عیدی نیز با اولویت پرداخت به نیروهای کارگری و پیمانکاری در حال آماده سازی است که ان شاالله پرداخت خواهد شد.
اکنون به نظر می رسد دشتی زاده و سایر مدیران آبفا اهواز تمام توان خود را بکار گرفته اند تا با استفاده از ظرفیت ها و تلاش بیشتر و ایجاد همدلی میان کارکنان و مدیران مجموعه با وجود همه مشکلات و موانع موجود خدماتی در خور شان شهروندان ارایه کنند. همچنین تکریم کارکنان سازمان به ویژه کارگران بعنوان خط مقدم ارایه دهنده خدمات سرلوحه کار و اقدامات ایشان قرار گرفته است. لذا ضروری است مدیران بالا دستی استانی و ملی این همیت را ارج نهاده و یاری رسان کارکنان و مدیران جهادی آبفا اهواز باشند.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).