برگزاری نشست مشترک مسئول فرهنگی دینی شرکت آبفا کشور و مدیر آبفا اهواز

نشست مشترک مسئول فرهنگی دینی شرکت آبفا کشور و مدیر آبفا اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا اهواز، شنبه، ۱۴۰۰/۱۲/۷، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور، مسئول فرهنگی دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور در ساختمان اداری آبفا اهواز و پس از دیدار صمیمانه با کارکنان در خصوص آخرین وضعیت فرهنگی و دینی این شرکت با برخی از اعضای شورای فرهنگی و  مدیر آب و فاضلاب اهواز به گفتگو نشست.

در این نشست، سعید دشتی‌زاده، مدیر آبفا اهواز پس از خوش‌آمدگویی به حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور، با ارائه گزارشی از عملکرد اخیر آب و فاضلاب اهواز در خدمات‌رسانی به شهروندان، بر لزوم ارتقا خدمات فرهنگی به کارکنان و خانواده ایشان تأکید کرد و گفت: در این راستا فعالیت‌های خوبی در رشته‌های قرآنی، ورزشی و ادبی صورت گرفته و بی‌شک هنوز جای کار بسیاری وجود دارد.

مهندس دشتی‌زاده افزود: یکی از محوری‌ترین بحث‌ها در امور فرهنگی دینی شرکت، بهسازی و نوسازی فضای نمازخانه‌ها و تشکیل جلسات مذهبی و عقیدتی در آن‌هاست که در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور با قدردانی از اهتمام مدیر و سایر معاونین و مدیران آبفا اهواز به مسائل دینی و فرهنگی گفت: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پشتوانه مباحث سیاسی، مباحث نظامی است و پشتوانه مباحث نظامی، مباحث فرهنگی می‌باشد. لذا کار فرهنگی بمثابه‌ی اکسیژن است و بدون اکسیژن هم نمی‌توان نفس کشید و ادامه‌ی حیات داد. البته در  این میان شرط لازم  دور بودن این اکسیژن از ناخالصی است تا خروجی کار بتواند شایسته جامعه اسلامی باشد.

مسئول فرهنگی و دینی شرکت آبفا کشور ادامه داد: متولیان فرهنگ می‌بایست در راستای استحکام بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی،گام بردارند چرا که این‌جا همان‌جایی است که بی وقفه توسط دشمن مورد هجمه و هدف قرار گرفته و خواهد گرفت.

وی با بیان تاثیر جایگاه نماز و قرآن در سالم سازی محیط جامعه و ادارات کشور به بسط و گسترش این دو مقوله حیاتی برای بشریت اشاره کرد و نقش متولیان امر فرهنگ را در این میان نقشی موثر و بی بدیل دانست و در ادامه درباره‌ی فضای نمازخانه‌ها در محیط کار گفت: کارمند اداره باید بهترین لحظاتش را، اوقاتی بداند که در نمازخانه سپری می‌کند، یعنی فضای نمازخانه می‌بایست به شکلی مطبوع و لذت‌بخش و دلپذیر باشد که همه منتظر رسیدن وقت نماز باشند.

وی پیرامون نقش ویژه بازتاب خدمات نظام اسلامی به مردم اذعان داشت: وقتی دشمن به طور شبانه‌روزی و بی‌رحمانه‌ای در حال تخریب و سیاه‌نمایی‌ است، دستگاه‌های مسئول وظیفه دارند که خدمات ارائه‌شده را به شکل مطلوب و شایسته‌ای‌ منتشر کنند. مردم حق دارند که بدانند آخرین فعالیت‌ها چه بوده و انتشار گسترده کارهای صورت گرفته امید را در دل شهروندان زنده نگه می‌دارد.

پس از این نشست، حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور از فضاهای فرهنگی و نمازخانه‌های صنعت آب و فاضلاب اهواز بازدید کرد.

حوزه خبر: 
دفتر امور فرهنگی و دینی
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۷ + ۶ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).