در بازدید مهندس دشتی‌زاده از ۴ پروژه اصلاح خط فاضلاب عنوان شد: تلاش شبانه‌روزی آبفا برای کاهش آلام مردم

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا اهواز، سعید دشتی‌زاده از ۴ پروژه‌ی اصلاح خط فاضلاب در سطح کلان‌شهر اهواز بازدید کرد.

مدیر آبفا اهواز در پایان بازدید میدانی با بیان افزایش هر روزه جبهه‌های کاری در سراسر شهر گفت: اصلاح خط فاضلاب خیابان شهید دستغیب در منطقه زیباشهر و نبش خیابان زرگر مرادی تا خیابان امام شرقی،  که خط فاضلاب در آنجا به دلیل فرسودگی ریزش کرده بود در دستور کار قرار گرفت و همکاران نسبت به اصلاح و بازسازی خط به طول ۴۵۰ متر و با بکارگیری لوله دوجداره ۳۱۵ و ۴۰۰م.م اقدام کردند تا مشکل پس‌زدگی و دفع آب‌های سطحی برطرف شود. همچنین در بازدیدهای امروز، به پروژه‌ فاز ۲ پاداد، بلوار سعادت، از بلوار هجرت تا خیابان امام شرقی نیز سرکشی کردیم. در اینجا، خط فاضلاب به طول ۹۰۰ متر و با استفاده از لوله ۱۰۰۰م.م اصلاح می‌گردد.

دشتی‌زاده افزود: پروژه اصلاح خط انتقال فاضلاب خیابان‌های بهاران منطقه باهنر  به طول ۵۰۰ متر و با بکارگیری لوله‌های پلی‌اتیلن دوجداره ۳۱۵ و ۴۰۰م.م یکی دیگر از پروژه های مهم در دست اجراست که امیدواریم با اجرای این پروژه شاهد افزایش چشم گیر ظرفیت دفع فاضلاب منطقه باشیم.

 او در ادامه به پروژه تعمیرات اساسی و اصلاح خروجی فاضلاب منطقه ۳۰۰ دستگاه صنایع فولاد اشاره کرد و گفت؛ در این منطقه، خروجی فاضلاب منطقه دچار مشکل بود و این موضوع جمع آوری و دفع فاضلاب منطقه را با مشکل مواجه میکرد که به همین منظور، اصلاح آن با بهره‌گیری از لوله پلی‌اتیلن ۴۰۰م.م تحت فشار به طول ۲۲۰ متر در دستور کار قرار گرفت. 

  مدیر آبفا اهواز اذعان داشت: در ۱۴۵ نقطه دیگر شهر نیز پروژه‌‌ی فعال داریم. خطوط انتقال، ایستگاه‌های پمپاژ و دفع فاضلاب در حال بازسازی و احداث هستند و آبفا به صورت شبانه‌روزی در میدان خدمت حضور دارد. امیدوار هستیم با این اقدامات و تزریق منابع مالی مورد نیاز، مشکلات روز به روز کاهش پیدا کند و شاهد کمتر شدن آلام مردم در بحث دفع فاضلاب و آب‌های سطحی باشیم.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۵ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).