سومین ممیزی مراقبتی سیستم مدیریت آزمایشگاهی ISO/IEC17025-2017 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا اهواز، سه‌شنبه و چهارشنبه، ۱۴ و ۱۵ دی‌ماه، برنامه سومین ممیزی مراقبتی استاندارد آزمایشگاهی ایزو ۱۷۰۲۵ ویرایش ۲۰۱۷ به صورت مجازی و با حضور خانم صبوری، سرپرست تیم ممیزی، خانم شریفی، کارشناس آبفا هرمزگان، سیدابراهیم عبدالله‌زاده، معاون برنامه ریزی و منابع انسانی و نماینده مدیر آبفا اهواز و مدیران دفاتر تحقیقات و بهبود بهره‌وری، انفورماتیک، مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب، رئیس آزمایشگاه مرکزی آب، مسئولین بخش‌های شیمی، میکروبیولوژی و مدیر کیفیت آزمایشگاه در دفتر پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب اهواز برگزار گردید.

در این نشست از حضور اعضای تیم ممیزی که در شرایط سیلابی و مشکلات عدیده ارتباطی، قبول زحمت نموده و این برنامه را راهبری و برگزار نمودند قدردانی به عمل آمد.   

این گزارش می‌افزاید: در ادامه فرآیند ممیزی، مسئولین و کارشناسان بخش‌های شیمی فیزیک و میکروبیولوژی این آزمایشگاه مطابق برنامه زمانبندی وارد مباحثه مجازی و ارایه مستندات مدیریتی و آزمایشگاهی به ممیزین شدند.

گفتنی است، کارشناسان آزمایشگاه مرکزی آب اهواز در حالی به استقبال سومین ممیزی مراقبتی می‌روند که بدون نیاز به راهنمایی شرکت‌های مشاور و صرفا با تکیه بر دانش تخصصی خود توانسته‌اند ویرایش ۲۰۱۷ سیستم مدیریت ایزو ۱۷۰۲۵ را به عنوان آخرین ویرایش این استاندارد، در آزمایشگاه مرکزی آب اهواز پیاده‌سازی و اجرا نمایند.

حوزه خبر: 
بازرسی و رسیدگی به شکایات
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۲ + ۱۶ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).