پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی طرح جامع شبکه فاضلاب شهرستان کارون

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا اهواز، نشست ارزیابی مشکلات اجرای شبکه فاضلاب و آب آشامیدنی شهرستان کارون برگزار شد. 

در این نشست، سعید کعبی‌فلاحیه، فرماندار شهرستان کارون گفت: در سال ۹۸، آب گرفتگی گسترده در کارون باعث نارضایتی شهروندان و ساکنین منطقه شد.

کعبی‌فلاحیه افزود: طبق نظر مقام معظم رهبری، اقدامات لازم برای رفع مشکلات شهرستان کارون در حوزه آب و‌ فاظلاب باید سریع‌تر و مطابق برنامه زمانبندی ۲ ساله پروژه به اتمام برسد و تاخیری در انجام ‌ان بوجود نیاید.

وی تاکید کرد: این پروژه نباید در شهرستان ۴ یا ۵ سال طول بکشد و‌ به دست زمان سپرده شود.

در این نشست سرپرست اداره آب و فاضلاب کارون با اشاره به تسریع فعالیت های آبفا کارون در سال جاری گفت: هم اکنون در این شهرستان ۳۰ درصد شبکه جمع‌آوری فاضلاب احداث شده است.

محمود آریاخاکی افزود: در فرایند طرح جامع شبکه فاضلاب، ۱۵۰ کیلومتر خط اصلی طراحی شده که تا کنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در کل ۷ ایستگاه دفع فاضلاب در نظر گرفته شده که ۳ نقطه از آن آماده‌ احداث است.

وی در پایان گفت: امور آبفا کارون با تمام توان و ظرفیت خود در میدان خدمات‌رسانی به شهروندان حضور دارد و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۱ + ۸ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).