نشست مشترک مدیران سازمان جهاد کشاورزی و آبفا اهواز

با موضوع جلب مشارکت سازمان‌ها در احداث تاسیسات فاضلاب و فروش پساب برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا اهواز، نشست بررسی راهکارهای واگذاری پساب تصفیه‌شده به طرح‌های کشاورزی با محوریت جلب مشارکت سازمان‌ها در احداث تاسیسات فاضلاب و فروش پساب با حضور مدیران و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و آبفا اهواز در محل تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز برگزار شد.

این گزارش می افزاید: در این نشست کاوه سعدی‌زاده، مدیر تجهیز منابع مالی و غلامرضا رئیسی‌زاده، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب اهواز، مفاد دستورعمل و بخشنامه وزارت نیرو درخصوص جلب مشارکت سازمان‌ها و سرمایه‌گزاران بخش خصوصی در احداث تاسیسات جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب به منظور استفاده مجدد از فاضلاب تصفیه شده و ضرورت‌های بهداشتی طرح را برای اعضای جلسه تشریح نمودند.

در این نشست عنوان شد: با توجه به خشکیدگی زیست بوم و روند کاهش منابع تامین آب در کل کشور و نیازمندی بخش صنعت و کشاورزی به آب پایدار، در آینده نزدیک استفاده مجدد از فاضلاب تصفیه شده در مصارف صنعتی و کشاورزی جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

گفتنی است این موضوع از سوی مدیران و کارشناسان سازمان جهادکشاورزی استان خوزستان با استقبال روبرو شد و مصوب گردید کارگروهی کارشناسی با دعوت از اساتید دانشگاه‌های شهید چمران و جندی شاپور تشکیل و زیرساخت‌های علمی لازم برای استفاده مجدد از فاضلاب تصفیه شده فراهم گردد.

حوزه خبر: 
بازرسی و رسیدگی به شکایات
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۱ + ۳ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).