پیام مدیر آبفا اهواز به مناسبت ۱۵ آذرماه، سالروز بمباران تصفیه‌خانه شماره یک اهواز

مدیر آبفا اهواز در پیامی سالروز بمباران ۵۲ نقطه شهر اهواز و شهادت ۶ نفر از کارگران صنعت آب و فاضلاب اهواز را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، متن پیام مهندس سعید دشتی‌زاده به شرح ذیل است:

بسم‌ رب الشهدا و الصدیقین

۱۵ آذرماه ۱۳۶۵، هنگامی که کارگران زحمتکش و تلاشگر تصفیه‌خانه شماره یک به تأسی از سقای دشت کربلا، حضرت ابوالفضل العباس«ع»، وظیفه خطیر آبرسانی به مردم شریف و شهیدپرور اهواز را به انجام می‌رساندند، مورد هجوم هواپیماهای جنگنده‌ی رژیم سفاک و جنایتکار بعثی قرار گرفته و در حین خدمت شربت شهادت نوشیدند. 

در آن روز خونین، هواپیماهای عراقی، از صبح تا عصر، ۵۲ نقطه از شهر اهواز را مورد هجوم وحشیانه خود قرار داده و نزدیک به ۲۰۰ نفر را به شهادت رساندند تا بذر ترس و یأس را در دل مردم بکارند اما باز این ملت شریف و شجاع با مقاومت جانانه‌ی خویش پای انقلاب خود ایستاده و دشمن را مأیوس نمودند.

اینجانب، سالگرد شهادت جمعی از شهروندان به ویژه ۶ نفر از همکارانمان را به خانواده بزرگ صنعت آب کلان‌شهر اهواز و مردم غیور و شهیدپرور استان خوزستان تسلیت عرض می‌نمایم.      

 

سعید دشتی‌زاده

مدیر آبفا اهواز

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۴ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).