مهندس دشتی‌زاده خبر داد: بکارگیری تمام ظرفیت‌های خدمات‌رسانی آبفا در شهرستان کارون

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، سعید دشتی‌زاده، مدیر آب و فاضلاب کلان‌شهر اهواز ضمن اعلام استفاده از تمام توان و ظرفیت‌های موجود در راستای ارتقا خدمات‌رسانی، ضمن پیش‌بینی و بررسی طرح‌های بهبود دهنده در شهرستان‌ها به صورت کوتاه‌‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت از نصب یک دستگاه الکتروپمپ جدید در اسکله برداشت آب خام تصفیه‌خانه شهدای کوت‌عبدالله و تعمیر و راه اندازی مجدد الکتروپمپ اسکله آبگیر فولاد خبر داد.

ایشان همچنین با فعال خواندن گروه‌های لایروبی و صفحه‌کشی شهرستان کارون گفت: در همین راستا عملیات لایروبی و رفع انسداد در شبکه فاضلاب کوی شهید محسن، خیابان های ۱۲ تا ۱۴ اجرا شده و تعویض و نصب یک دستگاه الکتروپمپ جدید در ایستگاه پمپاژ فاضلاب خیابان شهید نورانی با موفقیت به پایان رسید.

محمود آریاخاکی، مدیر آبفا شهرستان کارون در تشریح سایر فعالیت‌ها گفت: ۸ فقره درب رینگ منهول فاضلاب در کوی شهید گندمکار، کوی خزامی و خیابان مقاومت نصب گردید و لازم به ذکر است که در مسیر بهبود روند وضعیت دفع بهداشتی فاضلاب شهرستان و استمرار شبانه روزی این خدمات از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: تعمیرات ۹ مورد شکستگی شبکه و انشعابات آب توسط گروه‌های عملیاتی و سرویس الکتروپمپ های آب خام مجتمع آبرسانی یادگار حضرت امام «ره» از دیگر اقدامات پیشگیرانه عوامل بهره‌برداری می‌باشد.

آریاخاکی افزود: تمام ظرفیت‌ها و توان برای بهبود رضایتمندی شهروندان محترم شهرستان کارون پای کار است و بر خود لازم می‌دانم که از صبوری این عزیزان در همکاری با ما عوامل شرکت آبفا تشکر و قدردانی کنم.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۰ + ۴ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).