نشست هم‌اندیشی مدیر آبفا اهواز با معاونت خدمات مشترکین و درآمد برگزار شد

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، دوشنبه، ۱۴۰۰/۷/۱۹، نشست هم‌اندیشی مهندس دشتی‌زاده، مدیر آب و فاضلاب اهواز با معاون و مدیران ستادی حوزه خدمات مشترکین و درآمد برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای مهندس دشتی‌زاده، مدیر آبفا اهواز از تلاش شبانه‌روزی همکاران در این بخش تشکر کرده و برای ایشان در این زمینه آرزوی موفقیت کرد. سعید دشتی‌زاده گفت: چالش های زیادی در شرکت وجود دارد که نیاز به تلاش و همکاری همه واحدها به صورت مستمر و بی‌وقفه می‌باشد و می‌بایست در تمام زمینه‌ها به صورت موزون و هماهنگ خصوصاً احیای موارد کمتر کار شده و تامین منابع با افزایش صبر و تحمل همکاران ارجمندم در آب و فاضلاب اهواز ورود کرد و ضمن تحلیل و برنامه‌ریزی صحیح و به موقع، مشکلات مردم را به حداقل رسانده و مرتفع نمود.

مدیر آبفا اهواز افزود: بنده به آینده این مجموعه خوش‌بین هستم. علی‌رغم زحمت‌های کشیده شده در حوزه مشترکین و درآمد، کارهای زیادی باید انجام شود و حتماً تلاش عزیزان قابل تقدیر است.در ضمن مستندسازی کارها و تلاش‌های همکاران واحدها باید به اجرا دربیاید که از وظایف مهم روابط عمومی می‌باشد. باید دست در دست هم دهیم و با احیای ظرفیت‌های تخصصی و فنی در خدمت‌رسانی به مردم موفق عمل کنیم.

مهندس معتمدی، معاون خدمات مشترکین و درآمد از بازدید و حضور و ارتباط مدیریت با همکاران تشکر کرده و این مهم را موجب دلگرمی دانست. در زمینه‌ی فرایندهای پذیرش و قراردادها، فروش و وصول مطالبات کارهای بزرگی در دست اقدام است و برنامه‌هایی برای کاهش چالش‌ها به ویژه در بخش روستایی و تبدیل انشعابات غیرمجاز به مجاز وافزایش درآمدزایی انجام خواهد شد.

معتمدی، هدفگذاری و تلاش برای رسیدن به مطلوبیت نتایج در ارتقا و اثربخشی فرایندها و رضایتمندی مردم را از بااهمیت ترین اهداف کاری این حوزه نام برد و گفت: مردم ولی‌نعمت ما هستند و در خدمتگزاری به آنها محکوم به موفقیت هستیم.

در ادامه نشست، محمدعلی معتمدی و سایر مدیران حوزه معاونت خدمات مشترکین و درامد؛آقایان جوام، داودی، موسی‌زاده، شکوهی راد و خانم عسکری به ارائه گزارش کامل و ارزیابی ریالی در خصوص عملکرد و برنامه‌های خود پرداختند که با قول مساعدت و پشتیبانی مهندس دشتی‌زاده همراه شد.

قباد حاجی‌زاده، مدیر اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز ضمن تقدیر و تشکر از تشکیل نشست هم‌اندیشی گفت: از وظایف مهم روابط عمومی ایجاد همدلی و ارتباط مؤثر بین مدیریت و حوزه‌های کاری و اجرایی است که در این خصوص از همه ظرفیت‌ها و امکانات برای همیاری و همکاری با سایر واحدها استفاده خواهیم کرد.

ایشان در پایان، آمادگی اداره روابط عمومی برای فرهنگ سازی و تبلیغات محیطی و آموزش همگانی را با همراهی حوزه خدمات مشترکین و درآمد اعلام نمود.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۴ + ۵ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).