آغاز عملیات اجرای خط جدید انتقال آب خروجی تصفیه‌خانه شهدای کوت‌عبدالله

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مهندس دشتی‌زاده، مدیر آب و فاضلاب اهواز با اشاره به آغاز عملیات مونتاژ و جوشکاری خط جدید انتقال اصلی و هِدِر خروجی تصفیه‌خانه شهدای کوت‌عبدالله گفت: برای افزایش تولید و میزان سطح فشار آب خروجی، این عملیات آغاز شده که طی آن هِدِر فرسوده و قدیمی تعویض می‌شود و با کارگذاری هِدِر جدید و ارتقا سایز لوله خط انتقال خروجی انتظار می‌رود افت فشار در شبکه توزیع برخی از مناطق شهر کوت‌عبدالله جبران گردد.

محمود آریا‌خاکی، مدیر آبفا کارون در تشریح جزئیات عملیات یادشده گفت: ۱۲۰ متر لوله فلزی گالوانیزه ضمن ارتقا از ۴۰۰م.م به ۸۰۰م.م تعویض و کارگذاری می‌شود تا تولید و فشار خروجی تصفیه‌خانه به میزان ۵۰ درصد افزایش یابد.

ایشان افزود: اجرای این عملیات، گام مؤثری در بهبود فرآیند آب‌رسانی به مسیر توزیع آب مربوطه خواهد بود و با توجه به نظارت و تلاش شبانه‌روزی انتظار می‌رود در کمترین زمان ممکن کار به پایان برسد.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
برچسب‌های خبر: 
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۶ + ۱۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).