بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های آب و فاضلاب اهواز

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، صبح امروز، شنبه، ۱۴۰۰/۷/۱۰، علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو از ایستگاه پمپاژ آب چمران و خط انتقال تا تصفیه خانه مرکزی شهید منجزی اهواز بازدید کرد.

طرح ایستگاه پمپاژ آب چمران در ۲ فاز پیش بینی شده است که فاز اول این طرح شامل تکمیل ایستگاه پمپاژ شهید چمران به ظرفیت ۲.۵ متر مکعب بر ثانیه و احداث خط انتقال فلزی به قطر ۲ هزار میلی متر به طول ۱۰ کیلومتر از ایستگاه مذکور تا تصفیه خانه شماره ۲ است. این طرح به پروژه میان‌مدت آب غدیر معروف می‌باشد.
 

عملیات اجرایی فاز اول این ایستگاه پمپاژ آب در ماههای گذشته آغاز شد و پیش بینی می شود تا پایان سالجاری به بهره برداری برسد.

فاز دوم این جبهه عملیاتی، شامل توسعه ایستگاه پمپاژ مذکور به میزان ۲.۵ متر مکعب بر ثانیه شامل خرید و نصب تجهیزات مکانیکال و الکتریکال این ایستگاه است که پیش بینی می شود طی هشت ماه آینده انجام و به بهره برداری برسد. شایان ذکر است، پیشرفت فیزیکی این فاز حدود ۴۳.۴ درصد می‌باشد.
 

وزیر نیرو امروز شنبه به منظور بازدید از چند پروژه آبرسانی و فاضلاب و حضور در نشست مدیران استانی همچنین بررسی وضعیت آب و فاضلاب خوزستان به این استان سفر کرده است.

 

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۳ + ۴ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).