اجرای پروژه بهسازی و اُورهال مجتمع آب‌رسانی شهید هاشمی‌نژاد

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، مهندس دشتی‌زاده از اجرای پروژه بهسازی و اُورهال مجتمع آب‌رسانی شهید هاشمی‌نژاد شهرستان حمیدیه خبر داد و گفت: برای ارتقا سطح کیفی و کمی تولید آب و مواجهه‌ی پیشگیرانه با چالش‌های احتمالی، این پروژه به صورت پکیج، انجام شده و در ذیل آن همه‌ی حوضچه‌های مجتمع آب‌رسانی یادشده مورد لایروبی و پاک‌سازی قرار گرفتند.

مدیر آبفا کلان‌شهر اهواز افزود: در ادامه برای بهبود پمپاژ، ۵ دستگاه الکتروپمپ تأمین و در مجتمع، نصب و راه‌اندازی گردید. همچنین عملیات سرویس و نگهداری الکتروپمپ‌های تصفیه‌خانه مرکزی شهرستان حمیدیه نیز به اجرا درآمده است.

مهندس فاضلی، مدیر آبفا حمیدیه در تکمیل صحبت‌های مدیر آبفا اهواز گفت: با تأمین لوله پلی‌اتیلن ۱۶۰ و ۲۰۰ میلی‌متر، ۳۶ کیلومتر لوله‌گذاری برای روستاهای درگیر با تنش آبی در دست اجرا می‌باشد. امید است با تکمیل پروژه، تحولی جدی در آب‌رسانی به اهالی محترم صورت پذیرد.  

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۵ + ۵ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).