مهندس دشتی‌زاده: آغاز عملیات احداث کانال جدید آب‌رسانی به آبگیر تصفیه‌خانه شماره یک

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مهندس دشتی‌زاده از آغاز عملیات احداث کانال جدید آب‌رسانی به آبگیر تصفیه‌خانه شماره یک خبر داد و گفت: با توجه به کاهش شدید دبی رودخانه و فاصله طولانی کانال قدیم که به مرور زمان ایجاد شده است، کانال بهره‌برداری مسدود شده و برای پیشگیری از وقوع اختلال جدی در برداشت آب، عملیات احداث کانال جدید در دستور کار قرار گرفت.

 مدیر آبفا اهواز افزود: عملیات احداث و احیای کانال جدید آب‌رسانی به آبگیر تصفیه‌خانه شماره یک کلان‌شهر اهواز توسط معاونت بهره‌برداری و توسعه آب و با همکاری واحد عمران و نقلیه از سه روز گذشته آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که تا دو هفته آینده نیز ادامه داشته باشد.

مهندس حاتمی، معاون بهره‌برداری و توسعه آب با اشاره به صحبت‌های مدیر آبفا اهواز گفت: با توجه به تنش آبی تابستان سال جاری و کاهش مستمر دبی آب رودخانه، معاونت بهره‌برداری در اقدامی پدافندی عملیات یادشده را طراحی نموده و در اسرع وقت به اجرا گذاشت. لازم به ذکر است که در این عملیات، ۳ دستگاه بیل مکانیکی، ۳ دستگاه کامیون و ۱ دستگاه لودر بکارگیری شده‌اند. گفتنی است که عملیات لایروبی آبگیر اسکله از سال گذشته تا کنون در چندین نوبت انجام شده است.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۸ + ۵ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).