عملیات پایش و مرئی‌سازی شیرآلات شبکه توزیع آب مرکز کلان‌شهر اهواز

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مهندس دشتی‌زاده، مدیر آبفا اهواز از اجرای عملیات پایش و مرئی‌سازی شیرآلات شبکه آب مرکز شهر خبر داد و گفت: با توجه به قدمت بالای شیرآلات شبکه توزیع آب‌رسانی در مرکز شهر و مدفون شدن آن‌ها به دلیل انجام پروژه‌های روکش آسفالت و همچنین به منظور یافتن نقاط مشکوک به شکستگی، این عملیات توسط واحد عملیات شبکه توزیع، تحت نظارت معاونت بهره‌برداری و توسعه آب به اجرا درآمد.

ایشان افزود: با عنایت به تراکم بالای ساخت، ازدحام جمعیت و ترافیک سنگین، ضروری بود که این عملیات در ساعت‌های کم تردد به انجام برسد، لذا واحد عملیات شبکه توزیع در شیفت شب نسبت به ترمیم و تعویض شیرآلات معیوب، اصلاح نقاط تلاقی و فرسوده در خیابان‌های موسوی(حافظ)، شهید کیوان(کاوه)، وکیلی، شهید خوانساری، طالقانی، امام خمینی، شهید مصطفایی، شریعتی(۳۰متری) و چهارراه زند اقدام نمود.

مدیر آبفا اهواز اذعان داشت: در راستای مقابله با تنش آبی و افت احتمالی فشار آب در شبکه، اجرای این عملیات لازم و ضروری بود که ابتدایی‌ترین نتیجه آن، بهبود کمی و کیفی در روند آب‌رسانی به مرکز شهر بوده است.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۶ + ۵ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).