نشست هم‌اندیشی و پاسخگویی مسئولان آبفا، شهرداری و نماینده مردم در مجلس پیرامون چالش‌های آب و فاضلاب کوی علوی

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، جمعه، ۱۴۰۰/۶/۲۶، نشست هم‌اندیشی و پاسخگویی مدیرعامل شرکت آبفا استان، مهندس کرمی‌نژاد، مدیر آبفا اهواز، مهندس دشتی‌زاده، جمعی از معاونین و مدیران‌، مهندس عالیپور، سرپرست شهرداری و مهندس یوسفی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، در حوزه علمیه کوی علوی با حضور اهالی، معتمدین و شورای محل برگزار گردید.

در این نشست، ضمن دیدار صمیمانه با مردم و شنیدن انتقادات و پیشنهادات آن‌ها، مقرر شد که به شرط اجازه کسبه‌ی محل، ظرف ۴۸ ساعت آینده پروژه فاضلاب بازارچه کیان آغاز گردد.

گفتنی است که با تکمیل طرح خط انتقال فاضلاب از خیابان ۳۰متری کردونی تا خیابان نورالاسلام و اجرای ۳۵۰ متر خط انتقال فاضلاب ۱۰۰۰ میلیمتر  بازارچه کیان -که همکاری اهالی و کسبه شریف با شرکت آبفا را می‌طلبد- مشکل خیابان‌های مربوطه تا خیابان نورالاسلام کوی علوی مرتفع می‌گردد. تجهیز و ارتقا الکتروپمپ‌های ایستگاه‌های پمپاژ و نیز لایروبی خطوط و آدمروهای فاضلاب منطقه نیز در دست اجراست.

برای تکمیل طرح اصلاح شبکه آب کوی علوی، اسناد مناقصه ۳ پروژه جهت انتخاب پیمانکار آماده و در حال برگزاری می‌باشد.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۲ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).