نشست هم‌اندیشی مدیر شرکت آبفا اهواز با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، یکشنبه، ۱۴۰۰/۶/۱۴، نشست هم‌اندیشی مهندس دشتی‌زاده، مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز و سردار حاجتی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان برگزار شد.

سردار حاجتی با تشکر از زحمات مجموعه شرکت آبفا اهواز در حوزه‌های خدماتی و عملیاتی آب و فاضلاب شهری و روستایی گفت:  توجه به مناطق کمتر برخوردار و محروم، بسیار بااهمیت است.

وی افزود: هدف این بنیاد به موجب فرمان مقام معظم رهبری، ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت بوده و توجه به فرهنگ نماز و خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در پایداری و رشد و نمو درخت تنومند اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی حیاتی است و این مهم، وجه تمایز آزادگی و آزادی در مقایسه با فرهنگ غرب می‌باشد و صداقت در انتقال این عقاید و تجربیات، در تاثیرگذاری آن تأثیر بسزایی دارد.

مدیر شرکت آبفا اهواز گفت: این شرکت آمادگی دارد با بنیاد در باغ موزه دفاع مقدس همکاری کند و تلاش در خصوص پایداری، حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ادای دین به شهدا و خانواده های ایشان است.

سعید دشتی‌زاده بیان داشت: دفاع مقدس تجربه موفق در مقاومت و پشتیبانی از مظلوم در برابر ظلم جاهلان و الگوی همیشگی برای مردم ایران می‌باشد و برای قدردانی و ارزش‌گذاری به این مهم می‌بایست از همه ظرفیت‌ها بهره برد.

حوزه خبر: 
دفترمدیرعامل
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۲ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).