نشست مشترک مدیر اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز با مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آبفا کشور

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، سه‌شنبه، ۱۴۰۰/۵/۱۹، نشست مشترک آقای حاجی‌زاده مدیر اداره روابط عمومی با آقای دکتر سیاحی، مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، پیرامون راهکارهای مقابله با تنش آبی تابستان سال جاری تشکیل گردید و ضمن هم‌اندیشی و همفکری، برنامه‌های راهبردی برای برون‌رفت از چالش‌های کنونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست، آقای دکتر سیاحی از تلاش و زحمات شرکت آب و فاضلاب اهواز و تعامل مناسب با شهروندان تشکر و قدردانی نمود. ایشان بر لزوم حمایت و تخصیص بودجه‌هایی با هدف کاهش خسارات و پایداری آبرسانی برای جلب بیشتر رضایت شهروندان تأکید کرد و در این خصوص قول همکاری داد.

آقای حاجی‌زاده، مدیر اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز از برگزاری این نشست و نتایج به دست آمده اظهار خرسندی نمود وگفت: إن‌شاءالله با تلاش و تعامل بین‌بخشی و دست در دست یکدیگر، مشکلات مرتفع خواهند شد.

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۴ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).