نشست هم‌اندیشی اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز و روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام علی«ع» برگزار گردید

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، دوشنبه، ۱۴۰۰/۵/۱۱، نشست هم‌اندیشی اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز و روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام علی«ع» با حضور مدیران و کارشناسان دو مجموعه برگزار شد.

در ابتدای نشست، آقای حاجی‌زاده، پس از خوش‌آمدگویی و خیرمقدم به مهمانان، با اشاره به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا گفت: هر کجا سپاه پاسداران ِ همیشه قهرمان وارد میدان جنگ و جهاد شد، هم دشمنان شکست خوردند و هم مشکلات و گرفتاری‌ها مرتفع گردید. نمونه بارز آن، سیل سال ۹۸ و حضور دلگرم‌کننده حاج قاسم عزیز، سردار سلامی و سردار شاهوارپور در کنار مردم خوزستان بود که الحق گره‌های کور را گشود. همچنین در مقابله با تنش آبی تابستان امسال هم، انصافا سپاه پاسداران و بسیج، سنگ تمام گذاشته‌اند.

مدیر اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز اذعان کرد: تعامل و همکاری دو مجموعه در بهبود روند خدمات‌رسانی به مردم در شرایط سخت و سنگین امسال، بسیار سازنده و راهبردی است و إن‌شاءالله در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

آقای براتی، مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام علی«ع» با مثبت ارزیابی کردن این نشست، از آمادگی کامل سپاه پاسداران، بسیج و تمامی نیروهای جهادی در دو حوزه شهری و روستایی برای مقابله با تنش آبی تابستان ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: الحمدلله تمامی نیروها در میدان خدمت به مردم حضور فعال دارند و ما از تعامل سازنده با ادارات و سازمان‌ها به ویژه شرکت آبفا اهواز در راه محرومیت‌زدایی استقبال می‌کنیم.

ایشان افزود: از همه‌ی ظرفیت‌ها برای رویارویی با مشکلات و چالش‌های پیش‌روی مردم بهره خواهیم گرفت و امیدوارم این نشست فتح بابی برای همکارهای گسترده‌ی دو جانبه در راستای مقابله هر چه بهتر با چالش‌های موجود و پیش‌رو در دو حوزه‌ی آب و فاضلاب باشد.

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۱ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).