مهندس رئیسی: گفت‌وگوی مجازی با محوریت امکان‌سنجی استقرار فرآیند گندزدایی با گاز اُزن برگزار گردید

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، مدیر کنترل و کیفیت بهداشت شرکت از برگزاری گفت‌وگوی مجازی با محوریت امکان‌سنجی استقرار فرآیند گندزدایی با گاز اُزن خبر داد و گفت: با عنایت به آلودگی‌های روزافزون آب‌های سطحی به عنوان تنها منابع تامین آب شهرها و روستاهای اهواز، افزایش قدرت و ضریب گندزدایی در فرآیند تصفیه همواره مورد تاکید و بخشی از اهداف اصلی تضمین کیفیت آب آشامیدنی به شمار می‌رود. در این راستا در حوزه کنترل کیفیت و نظارت بر بهداشت شرکت آب وفاضلاب اهواز و با همکاری شرکت دانش‌بنیان اُزن آب، برنامه ریزی شد تا با تکیه بر دانش مهندسی و توانمندی همکاران گرامی نسبت به بررسی فنی و امکان‌سنجی استقرار فرآیند گندزدایی با گاز اُزن به عنوان یکی از روش‌های گندزدایی موثر در تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب اقدام نماییم.

مهندس رئیسی افزود: در ابتدای برنامه به صورت آزمایشی و در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کروناویروس، یک گفتگوی علمی را در محیط skyroom با یک پیوند ارسالی برای روز دوشنبه، ۱۱ مردادماه رأس ساعت ۲۰ میان همکاران و کارشناسان علاقه‌مند و صاحب‌نظر برگزار نمودیم و امیدواریم در آینده نزدیک و با حضور کارشناسان و اساتید بیشتری این راه را ادامه دهیم.

گفتنی است که این گفت‌وگوی مجازی با همکاری و حضور افتخاری اساتید محترم دانشگاه علوم‌ پزشکی جُندی شاپور و اعضای کارگروه برنامه ایمنی آب اهواز برگزار گردید.

https://www.skyroom.online/ch/ahvazwaterqc/ahvazwaterozonation

حوزه خبر: 
دفتر معاونت بهره برداری
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۳ + ۱ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).