بازدید میدانی رئیس سازمان بازرسی استان خوزستان از پروژه‌های فعال فاضلاب کلانشهر اهواز

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، دکتر ممبینی، رئیس سازمان بازرسی استان خوزستان و هیئت همراه از پروژه‌های فعال فاضلاب سطح کلانشهر اهواز، در کوی ملت، سایت قرارگاه خاتم‌الانبیا (کوی الصافی - گُلف)، زیرگذر قلعه‌چنعان -جاده قدیم اهواز، آبادان و تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز بازدید کردند.

در این بازدید که دکتر کرمی‌نژاد، مدیرعامل شرکت آبفا استان، دکتر باقری، مدیر شرکت آبفا اهواز، معاونین و مدیران و پیمانکار و مشاورین پروژه ایشان را همراهی می‌کردند، با تشریح فعالیت‌، موانع و اهداف پروژه‌ها، راهکارهای مؤثر در تسریع و پیشبرد روند اجرا و بهبود نتایج را ارائه نمودند.

در ادامه، دکتر ممبینی از دستور صریح و دغدغه مندی حضرت امام خامنه‌ای «مُد ظله العالی» مبنی بر رفع مشکل آب و فاضلاب کلانشهر اهواز و استان و اجرای پروژه‌های مورد نیاز شهری و روستایی خبر داد و گفت: می‌بایست با تشریک مساعی و همدلی مسئولین و سازمان‌ها در انجام وظایف قانونی و تسهیل‌گری، در کمترین زمان ممکن کارها را پیش برد و در این راستا، سازمان بازرسی استان از هیچ کمک و حمایتی دریغ نخواهد کرد.

در پایان بازدید، دکتر کرمی‌نژاد و دکتر باقری ضمن تشکر و قدردانی از حضور صمیمانه دکتر ممبینی، رئیس سازمان بازرسی استان، به ارائه توضیحات کامل و جامعی در خصوص پروژه‌های کلان و مهم حوزه آب و فاضلاب اهواز پرداختند.

گفتنی است با اجرای کامل پروژه‌های فاضلاب خطوط و کلکتور فاضلاب شرق، خروجی‌های فاضلاب منتهی به رودخانه کارون به طور کامل حذف خواهد شد. مقرر شده است که قرارگاه خاتم‌الانبیا طی ۳۶ ماه و با اجرای پروژه کوی ملت و ادامه آن در مرکز شهر و همچنین زیرگذر قلعه‌چنعان و وصل ۳ خروجی به تصفیه‌خانه فاضلاب شرق، این مهم را به انجام برساند.

خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۲ + ۵ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).