نشست هم‌اندیشی هیئت مدیره کانون بازنشستگان و اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، شنبه، ۱۴۰۰/۴/۲۶، نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مدیر و کارشناسان اداره روابط عمومی برگزار گردید.

در ابتدای نشست آقای حاجی‌زاده، مدیر اداره روابط عمومی شرکت، ضمن ادای احترام و خوش‌آمدگویی به اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان شرکت، گفت: ایجاد ارتباطی محکم و استوار میان بازنشستگان و شاغلین و بهره‌بردن از تجربیات گرانبها این همکاران تلاشگر و شریف بسیار ضروری است. کانون بازنشستگان را نباید از بدنه شرکت جدا دانست و معتقد هستم بازنشستگان امروز همان ذخایر و سرمایه‌ی دیروز هستند و بعنوان بانک ذخیره تجربیات و اطلاعات و همچنین چراغ راهنمای ما برای عبور از بحران‌ها می‌باشند.

مدیر اداره روابط عمومی و آموزش همگانی با تأکید بر توجه ویژه به بیمه تکمیلی بازنشستگان اظهار کرد: یک بازنشسته با توجه به کهولت سن و نیاز مبرم به درمان خود و خانواده‌اش، نباید دغدغه‌ی بیمه تکمیلی داشته باشد.

حاجی‌زاده افزود: بنده به عنوان شاگرد شما این قول را خواهم داد اداره روابط عمومی شرکت همانند همکاران تلاشگر شاغل بر اساس وظیفه ذاتی و سازمانی در تعامل و ارتباط مستقیم با همکاران بازنشسته باشد. به طور یقیین دغدغه‌های شما به استحضار مدیریت ارشد شرکت جناب دکتر باقری خواهد رسید.

مهندس شاعرپور از وضعیت بیمه تکمیلی اظهار گله‌مندی کرد و گفت: متأسفانه اتفاقات مثبتی برای بازنشستگان رخ نداد و به آینده نیز امیدوار نیستم اما إن‌شاءالله نتیجه‌ی این نشست مفید باشد. دغدغه‌ی اصلی‌ام این است که قانون برای ما لحاظ نمی‌شود.

مهندس خدادادی با اشاره به اینکه، پیگیری کمک‌های رفاهی تحت ضوابط بودجه و رسیدگی به حال کارکنان سابق، فلسفه تشکیل کانون بازنشستگان است، عنوان کرد: از سال ۹۸، شرکت در پرداخت هزینه بیمه تکمیلی قصور داشته است و از عید امسال تاکنون مطالبات بیمه پرداخت نشده و سیستم بیمه برای ما مسدود شده در حالی‌که برای کارکنان باز است. زمانی مدیر بودیم و شرکت را می‌چرخاندیم، لذا انتظار داریم کرامت و شأن یک بازنشسته حفظ شود ولی متأسفانه بازنشستگان تبدیل شده‌اند به فراموش‌شدگان.

مهندس نسیمی گفت: مهم‌ترین سرمایه یک شرکت، نیروی انسانی است اما به ما بازنشستگان مورد بی مهری قرارگرفتیم ، ارتباط کارکنان درون سازمان و برون سازمانی شکل مناسبی ندارد. لذا از اداره روابط عمومی شرکت انتظار دارم، ارتباط کارکنان بیرون از شرکت را سامان بخشد. بنده عمر و جوانی‌ام را در شرکت گذاشتم و در کار حادثه دیدم و ۴ روز به کُما رفتم اما اکنون کرامتم رعایت نمی‌شود و این یعنی بی‌حرمتی.

مهندس آران با تشکر از اداره روابط عمومی برای به تشکیل این نشست، اظهار امیدواری کرد که چنین نشست‌هایی تداوم یافته و مثمر ثمر باشند. وی در ادامه گفت: برخی از معاونین و مدیران ما را مُرده حساب می‌کنند و به بخش‌نامه‌هایی که درباره بازنشستگان است عمل نمیشود و آن‌ها را کأن‌لم‌یکن تلقی می‌کنند.

مهندس نجفی از تحول ایجاد شده در اداره روابط عمومی ابراز خرسندی نمود و ابراز امیدواری کرد که چنین نشست‌هایی در راستای بهبود وضعیت بازنشستگان ادامه پیدا کند.

مهندس کعبی عنوان کرد: تغییر مدیرعامل‌ها، دلیلی برای تجدید مصوبات، مجوزات پیشین و اخذ دستورات جدید نیست.

مهندس ذوالفقاری، رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان شرکت آبفا اهواز گفت: هدف همه‌ی ما در کانون، خدمت به کارکنان زحمتکش دیروز است که امروز پا به سن گذاشته و نیازمند رسیدگی بیشتر هستند و با عدم رسیدگی، آن‌ها دلسرد و شکسته شده‌اند. دیدگاه شرکت به کانون، مناسب شأن ایشان نبوده و انتظار می‌رود با تداوم چنین نشست‌هایی، گام‌های موثری در تحقق مطالبات به حق و قانونی آنان برداشته شود. جلوگیری از قطع بیمه تکمیلی، اعطای خدمات رفاهی و تأمین هزینه‌های ضروری نظیر سفر، ازدواج فرزندان، هزینه تحصیلی و ... می‌تواند به آرامش و آسایش این عزیزان کمک شایانی بکند.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۲ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).