مهندس حاتمی خبر داد: افت فشار آب کوی شهید چمران کوت‌عبدالله برطرف شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، مهندس حاتمی از برطرف شدن افت فشار آب کوی شهید چمران در شهر کوت‌عبدالله خبر داد و گفت: در راستای بازدید دکتر کرمی‌نژاد، مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان و دستور ایشان مبنی بر رفع سریع افت فشار در شبکه توزیع آب کوی شهید چمران به ویژه خیابان مقاومت و سایر خیابان‌های فرعی، براساس طرح شبکه توزیع تهیه شده، پروژه تقویت فشار و رفع مشکل در آب‌رسانی این منطقه عملیاتی شد. 

معاون بهره برداری وتوسعه آب اهواز در تشریح این پروژه گفت: شبکه ۲۰۰ خیابان مقاومت را با ۱۲۰ متر لوله ۱۱۰م.م به شبکه ۱۶۰ انتهای شهرک نور متصل کردیم تا بتوانیم بر مشکل کم‌فشاری خیابان مقاومت غلبه کنیم و الحمدلله نتیجه به دست آمده مثبت بوده است.

ایشان در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه بصورت شبانه روزی ودر کمترین زمان ممکن توسط گروه‌های عملیاتی شبکه و توزیع‌ شرکت آبفا اهواز، اجرایی گردید که از تلاش و کوشش همه همکاران دراین بخش صمیمانه سپاسگزارم.

حوزه خبر: 
دفتر معاونت بهره برداری
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۴ + ۷ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).