نشست هم‌اندیشی اداره روابط عمومی و مجموعه امور انبارها برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، صبح امروز یکشنبه، ۱۴۰۰/۴/۲۰، نشست مشترک هم‌اندیشی اداره روابط عمومی و مدیریت امور انبارها، با حضور مدیران و کارشناسان هر دو مجموعه برگزار گردید.

در ابتدای نشست، مهندس آرا، پس از خوش‌آمدگویی با اشاره به عملکرد و چالش‌های این حوزه گفت: یکی از مشکلاتی که با آن روبرو هستیم، مسئله تأمین اقلام بخش روستایی می‌باشد که با توجه به مسائل مالی، موجب اختلال در خرید و تأمین موجودی بخش بهره‌برداری آب و فاضلاب شهری شده است.

مدیر امور انبارها با تأکید بر ضرورت کنترل هر چه بیشتر خروجی انبارهای بخش روستایی، اظهار داشت: تلاش همکاران در امور انبارها برای پیشبرد کارها و امورات محوله جای تقدیر و تشکر دارد. 

در ادامه نشست، کارشناسان از دغدغه‌های خود گفتند.

آقای عامر کعبی، تبدیل وضعیت پرسنل انبار را خواسته‌ای به حق دانست.

آقای سیدنور از حضور و بازدید میدانی اداره روابط عمومی از سایر واحد‌های شرکت و انعکاس عملکردها، مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها تقدیر و تشکر کرد.

آقای علی‌بیگی از تلاش شبانه‌روزی پرسنل انبار و مطالبه تبدیل وضعیت استخدامی آن‌ها گفت.

آقای عباسی از مدیران شرکت خواست تا پیگیر دغدغه‌های پرسنل باشند.

آقای حاجی‌زاده، مدیر اداره روابط عمومی و آموزش همگانی از تلاش شبانه روزی مدیریت و کارکنان امور انبارها در پشتیبانی و توزیع لوازم و تجهیزات به تمام واحدهای شهری و روستایی شرکت تشکر کرد.

ایشان در پایان این جلسه، جایگاه امور انبارها را بسیار حساس، کلیدی و مهم خواند و ابراز امیدواری کرد که با توجه به تعهد و تجارب پرسنل تلاشگر آن واحد به جهت جلوگیری از هدررفت منابع مالی شرکت و نظارت دقیق و کارشناسی و همچنین دلسوزانه شاهد توفیقات روز افزون باشیم.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱۴ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).