مدير اداره روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آبفا اهواز: انعکاس همه جانبه خدمات و آموزش همگانی را به جدیت دنبال خواهیم کرد

مدير اداره روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آبفا اهواز:

 

انعکاس همه جانبه خدمات و آموزش همگانی را به جدیت دنبال خواهیم کرد

 

به گزارش اداره روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب اهواز،  آقای قباد حاجي زاده در نشست هم اندیشی با مجموعه روابط عمومی های ادارات تابعه این شرکت، گفت: وظیفه ذاتی هر روابط عمومی در هرسازمان و هر نهادی، انعکاس عملکرد خدمات دهنده به خدمات گیرنده میباشد وهمچنین ایجاد انگیزه و بهتر دیده شدن فعالیت های کارکنان خدوم وزحمتکش در تمام واحدها اعم از حوزه مرکزی وحوزه ادارات وابسته است.

حاجی زاده بیان داشت: در راستاي انعکاس همه جانبه زحمات  تلاشگران حوزه شرکت آب و فاضلاب اهواز و شهرهای تابعه، تمام توانمان را با جدیت مضاعف به کار گرفته و اولویت اصلی را بر پوشش مطلوب و موثر خدمات ارايه شده به شهروندان شريف اهواز و شهرهای تابعه و روستاهایشان، قرار خواهیم داد .

وی افزود: مجموعه روابط عمومي مستقر در اهواز و شهرستان هاي تابعه مي بايست بیش از هر زمان دیگری با توجه به گسترده تر شدن حوزه خدمت رسانی، انسجام و هماهنگي لازم را برقرار نمایند.

وي با اشاره به تاكيد دکتر باقری مديریت محترم شركت مبني بر هماهنگ سازي مجموعه روابط عمومي اهواز و شهرستان هاي تابعه، گفت: حسب دستور دکتر باقری، نشست هم انديشي و بررسي راهكارها، ميان مجموعه روابط عمومي اهواز و شهرستان هاي تابعه برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز يادآور شد: انعکاس عملكرد شركت در حوزه آبرساني به شهروندان و اهالي شريف روستايي و ارائه خدمات فاضلاب، بواسطه هماهنگي و تعامل ميان ساير كارشناسان و رابطين خبر تهيه و منتشر مي شود.

 

گفتني است اين نشست هم انديشي، صبح روز يكشنبه دوم خرداد ماه، در محل اداره روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب اهواز برگزار شد.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۵ + ۴ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).