مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور: روابط عمومی باید اثربخش و جریان ساز باشد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور: 

روابط عمومی باید اثربخش و جریان ساز باشد

 

صبح امروز سه شنبه ۲۸اردیبهشت ماه، مهندس حمیدرضا جانباز طی یک کنفرانس ویدیویی در راستای بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی به گفتگو و هم اندیشی با مدیران ادارات روابط عمومی صنعت آب و فاضلاب در سطح  کشور پرداخت.

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، مهندس جانباز در ابتدا ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی ، نکات سازنده و انتظارات معمول در حوزه فعالیت روابط عمومی های صنعت آب و فاضلاب را عنوان کرد.

 

وی گفت: مجموعه روابط عمومی به عنوان نمای بیرونی هر شرکت و سازمان است که رسالت خطیر انعکاس خدمات و عملکرد دستگاه متبوع خود را به بهترین شکل ممکن بر عهده دارد .

 وی موفقیت روابط عمومی ها را در این مسیر مرهون توانمندی در امر جریان سازی برشمرد .

وی در ادامه موضوع تنش آبی را در سطح کشور به عنوان یک دغدغه مهم عنوان نمود و افزود:  با فرا رسیدن فصل گرما و تنش آبی، اشاعه فرهنگ صرفه جویی و تلاش در زمینه ی آموزش همگانی باید از جمله اولویت های روابط عمومی ها قرار گیرد.

  

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بیان داشت: کلیه روابط عمومی ها با دقت نظر بالا نسبت به انعکاس اخبار در سطح رسانه ها و فضای مجازی هم پوشانی لازم را داشته باشند و به سادگی از دغدغه های حوزه ی آبرسانی عبور نکنند.

مهندس جانباز یادآور شد: از جمله مهمترین اقداماتی که می بایست در این بازه زمانی انجام پذیرد، تحکیم و تقویت تعامل بیشتر از هر زمانی با شهروندان محترم است و جا دارد مردم از جزییات اقدامات و تلاش های صورت گرفته توسط مجموعه آب و فاضلاب مطلع باشند.

وی با بیان این مطلب که نقش مجموعه روابط عمومی و آموزش همگانی در این بازه زمانی بسیار مهم و اثربخش می باشد، گفت:  روابط عمومی می تواند با اطلاع رسانی به موقع و آموزش های لازم در زمینه مدیریت مصرف آب به شکل مستمر و اثربخش عمل نماید.

 

وی در پایان بر انجام نظرسنجی مشترکین از طریق مراکز ارتباطات مردمی ۱۲۲طی دریافت گزارش روزانه و همچنین پیگیری نقدهای درون سازمانی تا حصول نتایج موثر توسط روابط عمومی ها تاکید کرد.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۶ + ۷ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).