مدیر دفتر فنی شرکت آبفا اهواز: اجرای طرح توسعه خدمات مستلزم ارائه طرح تفصیلی شهرداری است

مدیر دفتر فنی شرکت آبفا اهواز:

 اجرای طرح توسعه خدمات مستلزم ارائه طرح تفصیلی مصوب شهرداری است

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، دکتر محسن کریمی در گفتگوی تلفنی با بخش خبر شبکه استانی به تشریح وضعیت فاضلاب مناطق حاشیه نشین پرداخت.

 

کریمی در خصوص وضعیت فاضلاب مناطق حاشیه نشین از جمله منطقه گلدشت و کوی سادات گفت: اجرای طرح توسعه خدمات مستلزم ارائه طرح تفصیلی مصوب در کمیسیون ماده پنج توسط سوی شهرداری است.

 وی با بیان اینکه از سال ۹۷ تاکنون مکاتبات متعددی با شهرداری جهت تعیین محدوده شهری و ارائه طرح یاد شده داشته ایم، افزود: چندین بار در این زمینه مکاتبات انجام گشته اما بی پاسخ مانده و تا کنون اقدام موثری در این راستا صورت نگرفته است.

مدیر دفتر فنی شرکت آبفا اهواز بیان داشت: مناطق گلدشت و کوی سادات طرح تفصیلی مصوب ندارند و از آنجا که تکمیل طرح جمع آوری شبکه فاضلاب در این مناطق همچنان در انتظار تعیین حدود شهری توسط شهرداری می باشد انتظار می رود هرچه سریع تر نقشه مصوب شهری محقق گردد.

 

محسن کریمی همچنین گفت: به محض تعیین حدود شهری مناطق، طرح فاضلاب تکمیل، مناقصه برگزار و پیمانکار در راستای عملیات اجرایی انتخاب خواهد شد. 

کریمی تصریح کرد: طبق برآورد شرکت آبفا اهواز از حدود شهری مناطق، صرفا برای منطقه گلدشت ۲۰۰ میلیارد اعتبار لازم است که مکاتباتی با متولیان شرکت نفت با هدف تامین اعتبار از محل تسهیلات کمکی این شرکت صورت گرفته است.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۳ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).