کسب عنوان "طرح پژوهشی برتر" توسط آبفا اهواز در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو

کسب عنوان "طرح پژوهشی برتر" توسط آبفا اهواز در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا اهواز، طرح پژوهشی این شرکت با عنوان *" طراحی و ساخت پمپ های لجن کش هیدرولیکی و بررسی عملکرد آن ها در مقایسه با الکتروپمپ های مشابه"*  در جشنواره هفته پژوهش و فناوری وزارت نیرو (دی ماه جاری) به عنوان طرح برتر شناخته شد.

 در این پروژه تحقیقاتی طراحی و ساخت پمپ لجن کش هیدرولیکی قابل نصب بر روی دستگاه های هیدرولیکی همچون بکهو جهت تبدیل آن به یک وسیله چند منظوره ی حفاری با کمترین هزینه بر اساس استاندارد AP610 پرداخته شده است.

دستاوردهای این پژوهش شامل امکان استفاده در مواقع ضرور و قطع برق(مدیریت بحران و پدافند غیر عامل)،  امکان نصب هیدروپمپ بر روی ماشین بکهو و کاهش هزینه های رسیدگی به شکستگی ها در عملیات حفاری و همچنین کاهش زمان رسیدگی به حوادث شبکه، کاهش هدررفت آب و افزایش رضایتمندی مشترکین است.

محصول مورد نظر  مشابه داخلی نداشته و هزینه ی تامین آن از خارج کشور به میزان ۲۸۳/۱۳۲ یورو می باشد.

گفتنی است، دکتر اردکانیان وزیرمحترم نیرو ضمن بازدید از غرفه آبفا اهواز در این جشنواره، موفقیت کسب شده را به پژوهشگران این مجموعه و شرکت سازنده این تجهیز( محور ماشین دوار) تبریک گفت.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۱ + ۰ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).