با حضور تیم ممیزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شد: اجرای برنامه ممیزی مراقبتی در آزمایشگاه مرکزی آب اهواز

 برنامه ممیزی مراقبتی نوبت دوم استاندارد آزمایشگاهی ISO/IEC17025-2017 آزمایشگاه مرکزی آب اهواز با حضور خانم مهندس کلاته و آقای مهندس برغمدی، اعضای تیم ممیزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در محل آزمایشگاه مرکزی آب اهواز واقع در تصفیه خانه آب شماره دو (کیان آباد) در روزهای هفتم و هشتم دی ماه جاری انجام گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا اهواز، برنامه ممیزی مراقبتی استاندارد آزمایشگاهی ISO/IEC17025-2017 آزمایشگاه مرکزی آب اهواز به عنوان آزمایشگاه مرجع در سطح کشور برای انجام آزمایشات بهداشت آب آشامیدنی، در روز های ۷ و ۸ دی ماه سال جاری انجام و دانش تخصصی کارشناسان و توانمندی تجهیزاتی این آزمایشگاه برای نظارت و پایش کیفیت آب آشامیدنی مورد ارزیابی و تایید قرار گرفت.

 

دانش اندازه گیری ، گستره وسیعی از فعالیت های اجتماعی و اقتصادی در سطح ملی و بین المللی را پوشش می دهد و مبنای تصمیم گیری های کلان در حوزه های بهداشت موادغذایی، محیط زیست، صنایع، کشاورزی و ... به شمار می رود. 

 

اعتباردهی و تایید صلاحیت آزمایشگاه ها براساس استاندارد ISO/IEC17025 ، فرآیندی است که منجر به اثبات شایستگی فنی و مدیریتی آزمایشگاه ها به عنوان یکی از مراکز اندازه گیری و ثبت اطلاعات کیفیت آب آشامیدنی شده و نظام مدیریتی مبتنی بر این استاندارد، چارچوب مناسبی برای بهبود مداوم توانمندی های تخصصی و حصول اطمینان از اعتبار نتایج تولید شده در آزمایشگاه ها می باشد. 

 

این برنامه ممیزی، با رعایت الزامات پیشگیری از کروناویروس و با همکاری تیم ممیزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از طریق ویدئوکنفرانس برگزار گردید.

حوزه خبر: 
دفتر روابط عمومی
تاریخ خبر: 
۱۳۹۹/۱۰/۰۸
خبر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
این سوال برای تست و تشخیص انسان و ماشین است.
۵ + ۳ =
لطفا سوال بالا را جواب دهید. مثال: ۱+۳ = ۴

پیغام خطا

Notice: Undefined offset: 1 در counter_get_browser()‎ (خط ۷۰ از ‎/home/awwcoir/domains/aww.co.ir/public_html/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).